ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر به کیش سفر میکنید دیدن این مکانها را از دست ندهید

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنای کیش از رستوران‌ های معروف جزیره کیش به شمار می رود که در کنار متل تاپ رز واقع شده است و گردشگران می توانند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران بی نظیر میل کنند. تنوع بالایی غذاهای رستوران قطعا شما را راضی خواهد کرد چراکه متناسب با هر ذائقه غذایی است. از دیگر ویژگیهایی که می توان به آن اشاره کرد کیفیت عالی غذاهای رستوران و محیطی آرام و فضایی مدرن و شیک آن است. رستوران میرمهنا در مجاورت خلیج فارس واقع شده و گردشگران حین صرف غذاهای لذیذ می توانند از چشم انداز آب های نیلگون خلیج فارس و اجرای موسیقی زنده و شاد لذت ببرند. اجرای زنده موسیقی توسط هنرمندان مجرب جزیره و سازهای سنتی و مخصوص جزیره هر شب از ساعت 8 تا 11 اجرا می شود و مسافران تور کیش مهر 98 می توانند شب خاطره انگیزی را برای خانواده خود رقم بزنند. توجه داشته باشید قبل از حضور فیزیکی در رستوران، می بایست میز مورد نظر خود را رزرو کنند. اینترنت رایگان پر سرعت و پارکینگ اختصاصی برخی از امکانات این رستوران به شمار می رود.

در فاصله ی کوتاهی از این رستوران دو مرکز خرید پردیس 2 و زیتون قرار گرفته که می توانید قبل یا بعد از صرف غذا برای خرید و یا گشت و گذار به آن سری بزنید.



اگر به کیش سفر میکنید دیدن این مکانها را از دست ندهید

 

رستوران فودلند کیش

رستوران فودلند کیش دارای مساحت 2000 متر مربعی می باشد که در مجاورت ساحل کیش و مرکز خرید مرجان قرار گرفته است. این رستوران متشکل از سه سالن اصلی می باشد که هریک دکوراسیون منحصربفردی دارند.

ارائه‌ بهترین و باکیفیت ترین غذاها و با تنوع بالا و تهیه شده با استاندارهای بین المللی از مشخصه های این رستوران است. این امر سبب شده تا به امروز رستوران فولند در لیست بهترین رستوران های کیش جای گیرد. رستوران فودلند کیش با بیش از 100 نوع غذای متنوع، پیش غذا و دسر پذیرای مسافران تور کیش است.

فودلند بخش مجزایی برای فست فود در نظر گرفته است که برندهایی نظیر republic، lime، chill out، cafe در این بخش حضور دارند که دوستداران فست فود می توانند به آن سری بزنند.

اگر بعد از صرف غذا هوس یک نوشیدنی گرم و یا سرد و حتی بستنی را کردید می توانید به دو کافی شاپی که در این فودلند قرار دارد مراجعه کنید. کافی شاپ انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم را در فضای مدرن سرو می کند. کافی شاپ دوم که با نام "لیالی" شهرت دارد و مراکشی هم است، با چای و قلیان پذیرای میهمانان تورهای لحظه آخری کیش می باشد.

 

اگر به کیش سفر میکنید دیدن این مکانها را از دست ندهید

 

پارک آبی اوشن کیش

یکی از جدید ترین و مدرن ترین تفریحات کیش در حال حاضر تم پارک آبی اوشن کیش است که در سال 1395 همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد. این پارک آبی عنوان منحصر به فرد ترین پارک های آبی و روباز ایران و خاورمیانه را یدک میکشد. در این پارک می توانید لحظاتی سرشار از لذت و هیجان را تجربه کنید.

این مجموعه توسط یک شرکت کانادایی معتبر تامین کننده وسایل بازی پارک آبی در دنیا ساخته شده و از تجهیزات و بازی های مدرن مطابق با استاندارهای جهانی برخوردار است.

پارک آبی اوشن دارای مساحت 5.5 هکتاری است و ظرفیت روزانه آن 3300 نفر می باشد. این مجموعه از حریم هوایی پرواز برخوردار بوده و حتی مجوز ساخت و ساز هیچ گونه ساختمان بلند تری از پارک آبی و پرواز هوایی در این منطقه داده نمی شود. 

13 راید شامل پیچالوب، آدرنالین، برکو(ویژه کودکان)، سونامی، موجاب، رالی راید، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، آناکوندا، دینگل و گرداب در این پارک وجود دارد. 4 استخر به نام های دینگو، آبان، رابو، آبتین نوجوانان نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

اگر علاقه مند به گرفتن آفتاب هستید می توانید در این پارک آبی از خدمات ویژه ای بهره مند شوید.

با هر رده سنی می توانید از امکانات این مجموعه استفاده کنید. برخی راید های نام برده شده و استخر، مختص کودکان است و والدین با خیال راحت می توانند فرزند خود را در پارک آبی اوشن سرگرم نمایند و خود نیز از امکانات آنجا بهره مند شوند.

انواع رستوران ها، فست فود و نوشیدنی ها در این پارک لحاظ شده است. به هنگام تهیه بلیط به شما دستبندهای مغناطیسی داده می شود که می توانید پول خود را شارژ کرده و نوشیدنی ها و غذاهای مختلف را از این طریق پرداخت کنید و در انتهای روز پول مازادی در دستبند مغناطیسی باقی مانده را پس می گیرید. این امر سبب می شود بدون نیاز به حمل کیف پول بتوانید خوراکی مدنظرتان را خریداری کنید.

خدمات ماساژ و اسپا نیز در این مجموعه ارائه می گردد که می بایست هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

 

اگر به کیش سفر میکنید دیدن این مکانها را از دست ندهید

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما