ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کیتکس، ستیکس و هکاهلث در راه کیش

 

کیتکس، ستیکس و هکاهلث در راه کیش

چندین رویداد ملی و بین‌المللی طی روزهای آتی در جزیره کیش برگزار خواهد شد. قبل از آغاز ماه مبارک رمضان و تا حدود دو هفته آینده، جزیره کیش میزبان چندین رویداد ملی و بین‌المللی می باشد که با حضور بسیاری از صاحب‌نظران و فعالان حوزه‌های مختلف در این جزیره مرجانی برگزار می شود. در ادامه به بخشی از رویدادها می پردازیم.

دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل سلامت ایران

صبح روز هفتم اردیبهشت ماه، دومین ماراتن برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران (هکا هلث 2019) به مدت 72 ساعت در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

این ماراتن به صورت شبانه روزی و با حمایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد کیش می باشد.

تعداد شرکت کنندگان این ماراتن بالغ بر 200 نفر است. هدف از برگزاری این برنامه حل چالش‌های حوزه سلامت کشور در بستر تلفن‌های همراه گزارش شده است.

نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت

در روزهای 9 و 10 اردیبهشت نیز هفتمین نشست منطقه‌‌ای مجمع جهانی سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

گفته می شود این نخستین نشست منطقه‌ای در غرب آسیا و شمال آفریقا است که 700 شرکت کننده من جمله 150 مهمان خارجی در آن حضور خواهند داشت.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ 10 تا 13 اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش ( KITEX 2019 ) با هدف ارائه‌ی آخرین دستاوردهای حوزه‌ی آی‌تی برگزار می شود.

همچنین سمینارهای تخصصی در حوزه‌های هوشمند سازی، اینترنت اشیا، شهر هوشمند و امنیت اطلاعات همراه با این نمایشگاه برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف تکمیل زنجیره علم، فناوری، تکنولوژی، تولید محصول، تجاری سازی و ورود به بازار جهانی به منظور ثروت آفرینی، توسعه صادرات خدمات فاوا و معرفی و بومی سازی پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جزیره کیش برپا می شود.

اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی توآی

اولین دوره از مسابقات جهانی هنرهای رزمی توآی و دومین مجمع عمومی فدراسیون جهانی و سومین مجمع عمومی آسیایی توآی، از تاریخ 3 لغایت 10 اردیبهشت ماه به‌ همراه دوره‌های آموزش داوری و مربیگری در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

گفتنی است جزیره  کیش میزبان کنگره بین المللی اخلاق و اقتصاد در ورزش همزمان با این رویداد است.

کشورهای مختلف علاوه بر رقابت ورزشی و نمایش هنرهای رزمی خود در این رویداد به معرفی صنایع دستی و آیین های سنتی خود نیز خواهند پرداخت.

نمایشگاه ملی و بین المللی صنایع دستی، آیین‌های سنتی، گردشگری و ورزش

نمایشگاه ملی و بین‌المللی صنایع دستی، آیین‌های سنتی،گردشگری و ورزش( setiex 2019 ) جهت معرفی فرهنگ و آیین کشورها همزمان با مسابقات جهانی کونگ فو توآی برگزار می شود که رزمی کاران 58 کشور از چهار قاره اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا حضور خواهند داشت و از 7 الی 10 اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می‌شود.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما