ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کدام هتل را برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟

شاید گاهی دلتان هوس یک غروب طلایی رنگ در گرمای مطبوع ساحل مرجانی و زیبای خلیج فارس را کرد و یا دلتان خواست کنار دریا دوچرخه سواری کنید و یا از کشتی‌های تفریحی لذت ببرید. برخی از مسافران نیز علاقه مند به گشت و گذار در مراکز تجاری لوکس هستند که تجربه بی نظیری خواهد بود.

جزیره زیبای کیش با امکانات رفاهی و جذابیت‌های طبیعی خود، توانسته است، به عنوان یکی از بهترین مراکز گردشگری در جنوب ایران تبدیل شود. مخصوصا جزیره کیش در فصل‌های خنک‌ سال طرفداران بسیاری دارد. برخی از ویژگیهای جزیره نظیر امکانات تفریحی و ورزشی و طبیعت زیبا و فضای آرامش‌بخش، سبب شده تا بسیاری از هموطنان به‌جای سفرهای خارجی، سفر به جزیره مرجانی کیش را ترجیح دهند.

کیش، جزیره ای با ساحل رویایی

جزیره کیش جزیره‌ای بیضی شکل بوده که دارای 90 کیلومتر مربع مساحت است. آب و هوای جزیره مرطوب و معتدل است. این جزیره از سمت شرق به تنگه هرمز، از جنوب به امارات متحده عربی و از غرب به بحرین و عربستان ختم می شود. جزیره کیش دیدنی های متعدد و بسیاری دارد که از جمله می‌توان به کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز کیش، تفریحات و پارک‌های ساحلی، جزیره هندورابی، ساحل مرجانی، بافت قدیمی جزیره، پارک دلفین‌ها و پارک پرندگان، بوستان آهوان، سافاری و کشتی های تفریحی اشاره نمود.

همچنین از جمله مراکز خرید جزیره زیبای کیش شامل پردیس، مروارید، زیتون، پانیذ، مریم، مرجان و غیره. همچنین برخی مال‌ها هم شامل: کارینا مال، کیش مال، لاریسا مال، میکا کال و.... می باشد.

رستوران‌های محبوب‌ترین کیش نیز شامل رستوران کوه نور، رستوران میرمهنا، فودلند کیش، توتی فروتی، شاندیز صفدری، پدیده کیش و رستوران سنتی پوریا است.

یکی از مواردی که جهت رزرو تور کیش گردشگران و مسافران به آن خیلی توجه می کنند انتخاب هتل محل اقامت در جزیره کیش است. از جمله معیارهایی که بسیاری از گردشگران در انتخاب هتل به آن خیلی اهمیت می دهند، دسترسی و موقعیت هتل، کیفیت خدمات و امکانات آن، مقررات هتل، ساعت تحویل و تخلیه اتاق و نظر میهمانان است که در سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد به چشم می خورد. قطعا انتخاب هتل در جزیره کیش، به دلیل وجود تنوع، نیاز به اطلاعات بیشتری دارد.

در ادامه به معرفی و بررسی هتل لوکس و مجلل کیش، هتل داریوش می پردازیم.

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ و پنج ستاره داریوش کیش، یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌ ها در ایران به شمار می رود که در ساحل شرقی جزیره در سال 1382 تاسیس شده است. در معماری این هتل، از بنای باشکوه تخت جمشید الهام گرفته شده است که نماد تمدن ایران باستان را نشان می دهد. این هتل را می توان به موزه ای در جزیره کیش معرفی کرد که علاوه بر امکانات رفاهی مدرن خود، توانسته است به لحاظ معماری نیز مورد توجه قرار گیرد. گفتنی است سرویس‌دهی و خدمات هتل، کاملا منطبق با بالاترین استانداردهای روز دنیا است.

هتل داریوش کیش امکانات بسیار متنوعی دارد. فضاها و امکانات تفریحی گوناگونی در این هتل در نظر گرفته شده است که میهمانان هتل می توانند از کلیه تفریحات لذت ببرند. برخی از امکانات ورزشی و تفریحی این هتل شامل استخر روباز ویژه آقایان و بانوان، غواصی، ماساژ تایلندی، فیش پدیکور، پینت بال، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، گیم نت، قایق‌رانی، تنیس خاکی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد. همچنین خدماتی مانند آرایشگاه و تلویزیون IPTV جهت مشاهده فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه یا شنیدن موزیک دلخواه می باشد.

همچنین ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای و بوفه صبحانه هم به‌صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین خدمات CIP یا تشریفات ویژه از دیگر سرویس‌های این هتل به شمار می رود.

هتل در فاصله ی 10 دقیقه ای از فرودگاه به صورت سواره قرار گرفته است و با توجه به استقبال رایگان فرودگاهی هتل، مسافران دسترسی آسانی خواهند داشت.

 

کدام هتل را برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟

 

اتاق‌های هتل داریوش

اتاق‌های هتل دارای فضایی جذاب، دلنشین و آرام می باشد. برخورداری از چشم‌انداز رو به دریا، یکی از مزیت های این هتل به شمار می رود. روم سرویس و شبکه پخش فیلم نیز برای اتاق های هتل در نظر گرفته شده است. حمام سانروف نیز شاید یکی از متفاوت‌ترین ویژگی‌های اتاق‌های این هتل باشد.

 

کدام هتل را برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟

 

رستوران‌های هتل داریوش کیش

چندین رستوران در این هتل در نظر گرفته شده که انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را سرو می کند و مسافران و میهمانان هتل این فرصت را خواهند داشت تا متناسب با ذائقه و سلیقه خود از تنوع غذایی رستوران های هتل لذت ببرند. در رستوران‌های هتل داریوش کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود. در کافی‌شاپ‌های هتل نیز می توانید در فضای دلنشین خود را میهمانان عصرانه‌های جانانه کنید. همچنین در کافی‌شاپ استخر، در فضایی ساحلی، می توانید تجربه‌ای زیبا از غروب گرم جزیره را داشته باشید. اگر اهل فست فود هستید، در کافه لانج هتل می‌توانید غذای مورد علاقه تان را میل کنید.

 

کدام هتل را برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟

 

مرکز خرید هتل

وجود بازارچه‌ای از بهترین برندها یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل است که مایحتاج خود را می توانید تهیه نمایید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما