ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین خودرو جشنواره تابستانی کیش به تهران رفت

 

نخستین خودرو جشنواره تابستانی کیش به تهران رفت

نخستین قرعه کشی خودروی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش روز پنجشنبه دوم مرداد به برنده خوش شانس جشنواره تابستانی 98 اهدا شد. جلال اسماعیلی از تهران برنده یک دستگاه خودرو 206 شد.

بنا بر برنامه ریزیهای سازمان منطقه آزاد کیش در بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش، هر هفته از جمعه تا پنجشنبه به مدت 7 شب و هر شب 15 نفر به عنوان کاندید قرعه کشی خودرو برگزیده خواهند شد و در پایان هفته از بین 105 کاندید 1 نفر به قید قرعه به عنوان برنده خودرو 206 می شود.

گفتنی است در روزهای پایانی جشنواره و پس از تایید استعلام مدارک جوایز برندگان اهداء می شود.

جزیره کیش در فصل تابستان گرم تر است و تور کیش در این زمان با نرخ کمتری ارائه می شود. برای خانواده هایی که بچه محصل دارند شاید بهترین زمان برای سفر به کیش تور کیش تابستان 98 باشد. با برگزاری جشنواره تابستانی کیش فرصت استفاده از برنامه های شاد و مفرح و مهیج نیز برای مسافران تور تابستانی کیش فراهم شده است. پس برای یک سفر هیجان انگیز خود را آماده کنید.

اماکن تفریحی و گردشگری و دیدنیهای بی نظیر کیش سبب شده تا این جزیره به یکی از بهترین نقاط توریستی ایران تبدیل شود و مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گیرد. این جزیره موفق به جذب گردشگر خارجی در سطح کلان نشده ولی با این وجود این جزیره شباهت بسیاری به جزایر قناری دارد که با صرف هزینه ای اندک می توان از یک جزیره مرجانی و زیبا دیدن کرد.

هتل های فوق العاده و لوکس جزیره باعث زیبایی هر چه بیشتر جزیره شده است. هتلهای کیش گاهی برنامه های شاد موسیقی و جشن و نمایش طنز و آتش بازی و قرعه کشی و ... اجرا می کنند که برای هر گروه سنی مهیج و جذاب است.

هر ساله از اول تیر تا روز پایانی شهریور جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود و امسال بیست و دومین جشنواره کیش است که با رزرو تور کیش تابستان 98 می توانید لحظات به یادماندنی را از سفر به کیش ثبت کنید.

رزرو تور کیش همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی، سبب می شود تا با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به این جزیره زیبا سفر کنید و از برنامه های شادی که در ماه های دیگر سال دیده نمی شود، لذت ببرید.

جشن های تابستانی کیش به منظور جذب گردشگر در زمان خلوت برگزار می شود. به هر حال رزرو تور کیش و هتل در این موقع از سال برایتان بسیار مناسب و مقرون به صرفه تمام می شود. قطعا تصور اینکه برای شرکت در یک جشن مجبور به پرداخت بهای بلیط نباشید و ساعت ها بخندید. یکی دیگر از مزیت های رزرو تور کیش تابستان، شرکت در قرعه کشی هاست که جوایز نفیسی را نیز در نظر گرفته اند. در مرکز خرید کیش نیز می توانید از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

با رزرو تور کیش‌ در جشنواره تابستانی بدون پرداخت هزینه سولاریوم، برنزه و جذاب خواهید شد. جالب نیست؟!!

یکی از برنامه های ویژه این جشنواره برگزاری جشنواره فرهنگ کردی است که فرهنگ کردی و ارزش آن را معرفی می کند. این برنامه طرفداران بسیاری دارد که باعث می شود گردشگران با آداب و رسوم این قوم خونگرم و مهربان آشنا شوند.

برگزاری تئاترهای خیابانی، بازدید از کشتی یونانی کیش، پارک دلفین ها، اسکله ی تفریح و تفریحات آبی و غیر آبی جزیره از دلایل سفر به کیش در تابستان است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما