ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدرسه مهارتی هتل‌داری در جزیره کیش راه اندازی می شود

 

مدرسه مهارتی هتل‌داری در جزیره کیش راه اندازی می شود

بنا به گفته ی رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان قرار است مدرسه عالی مهارت در زمینه هتل‌داری در جزیره کیش برگزار شود.

باقری بیان داشت: با مصوبه هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین تاکید دکتر طهرانچی، در حال راه‌اندازی زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد یک مدرسه مهارتی در زمینه هتل‌داری در جزیره کیش هستیم.

وی افزود: هم اکنون در حال فراهم کردن و آماده‌سازی فضای موردنیاز برای راه اندازی این مدرسه هستیم و پیش‌بینی می شود تا مهرماه سال جاری امکان پذیرش کارآموز را داشته باشیم. در سطوح مختلف کارکنان هتل در زمینه عملیاتی، میانی و عالی دوره‌های مهارتی را در این مدرسه خواهند گذاراند.

جزیره زیبای کیش دارای مساحت 91 کيلومتر مربعی است که بيضی مانند بوده و در فاصله 18 کيلومتری از بندر گرزه واقع شده است. فرودگاه بين المللی کيش در مرکز و در بخش مرتفع جزیره یعنی حدود 40 – 35 متر ارتفاعی قرار گرفته است. بيشترين شيب جزيره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شايان) می باشد. در حال حاضر این جزیره انتخاب علاقه مندان به اماکن دیدنی خاص، تفریحات آبی، پاساژگردی است. جزیره کیش همه ساله با فرا رسیدن سال نو جشنواره، جنگ های شادی و در کل برنامه های ویژه ای در نظر می گیرد که مورد توجه گردشگران خواهد بود. بازدید از مراکز دیدنی کیش را از دست ندهید. برخی از دیدینیهای کیش که می توان اشاره نمود شامل ساحل مرجانی جزیره، کشتی یونانی کیش، نمايشگاه دائمی استاد كيومرث صياد، آب انبار سنتی، اسكله بزرگ تفريحی كيش، پارك دلفين، باغ پرندگان، مجموعه درخت سبز کیش، شهر زير زمينی كاريز، لاك پشت های دريايی، آكواريوم کیش، گذر هنرمندان، شهر باستانی حريره، سافاری كيش و... می باشد. در ضمن بازارهای کیش را نباید فراموش کرد، بازار پرديس مركز تجاري كيش، بازار زيتون کیش، بازارمرجان، بازار مرواريد، بازار مريم، بازارپارس خليج، بازار پانيذ، بازار صفين، بازارونوس از بهترین بازارهای کیش به شمار می رود که دارای اجناسی با کیفیت و یا حتی برند از معروف ترین مارک های دنیا هستند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما