ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ماجرای فروش جزیره کیش به چینی ها

فروش و واگذاری جزیره کیش به کشور چین اخباری تکراری و سابقه دار که اولین بار با عنوان ماجرای فروش جزیره کیش به چینی ها در اسفند ماه 97 انتشار یافت و بعد از آن سریعا تکذیب شد اما این خبر بار دیگر در فضای مجازی انتشار یافته و با مخالفت افراد زیادی روبه رو شده است به گفته ی مدیر عامل منطقه ی آزاد کیش این خبر از اساس کذب بوده و منشا انتشار این خبر کذب و دروغ در خارج از کشور بوده است.

ماجرای فروش جزیره کیش به چینی ها

پیدایش این جزیره که مروارید خلیج فارس نام گرفته است به  200 سال قبل باز می گردد جزیره ی کیش  در استان هرمزگان واقع شده و امروزه به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شده است و قرار نیست به هیچ کشوری واگذار شود. مدیر عامل منطقه ی آزاد کیش ضمن اعلام این موضوع که جزیره ی کیش قرار نیست به هیچ کشوری واگذار شود افزود این منطقه ی گردشگری در حال رشد و توسعه است و با برنامه ریزی هایی که به صورت بلند مدت اتخاذ شده است و به کارگیری نیروهای داخلی و جذب سرمایه های بین المللی قرار خواهد بود شاهد رشد وتوسعه ی بیشتر این منطقه باشیم.

انتشار این خبر کذب اقدامی است که به صورت هدفمند و همزمان با برگزاری سمپوزیوم سرمایه گذاری در حوزه ی گردشگری در فضای مجازی انتشار یافته است..با توجه به اینکه واگذاری این منطقه به کشورهای دیگر از جمله تصمیم گیری هایی است که نیازمند طی کردن مراحل قانونی و مصوبات فراوانی است در صورت انتشار این اخبار کذب آن را باور نکرده و بدانید که قوانین جمهوری اسلامی در این مورد مشخص است. علاوه بر این با توجه به برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت که در خصوص جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ی این منطقه صورت گرفته است موضوع واگذاری آن به کشورهای دیگر جایگاهی نخواهد داشت. اگر دوست دارید در جریان جدیدترین اخبار جزیره ی کیش قرار بگیرید می توانید به بخش تازه های گردشگری کیش مراجعه کنید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما