ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ظرفيت بسيار خوب جزيره کيش برای جذب گردشگران کشورهای همسايه

 

ظرفيت بسيار خوب جزيره کيش برای جذب گردشگران کشورهای همسايه

در دهمين نمايشگاه بازار سفر کيش مسئول غرفه منطقه آزاد ماکو بیان کرد: جزیره کیش ظرفيت بسيار مناسبی برای جذب گردشگران کشورهای همسايه به عنوان جزيره‌ای زيبا در جنوب ایران می باشد.

فرج پور اضافه کرد: جزيره کيش با توجه به ظرفیت هایی که دارد می توانند نه تنها پذیرای گردشگران ايرانی باشد حتی قادر است میزبان بسياری از گردشگران خارجی از کشورهای همسایه و حتی جهان باشد.

وي افزود: زمانی که بسياری از نقاط ايران در فصل زمستان برف و يخبندان است، جزيره کيش با توجه و آب و هوای مطبوعی که دارد می تواند ده‌ها هزار گردشگر را جذب خود کند.

وی از مسئولان سازمان منطقه آزاد کيش و برگزارکنندگان دهمين نمايشگاه گردشگری کيش تقدير و تشکر کرد و افزود: اين نمايشگاه فرصت بسیار خوبی را جهت معرفی پتانسيل و طرح‌های گردشگری کشور، مناطق آزاد و همچنين منطقه آزاد ماکو فراهم خواهد کرد.

فرج‌پور در رابطه با طرح‌های گردشگری مطرح شده توسط منطقه آزاد ماکو بیان کرد: در خصوص این زمينه 37 طرح از پيش مطالعه شده و در بخش‌های مختلفی تعیین شده است. مشخص کردن اينکه چه طرحی مناسب با کدام بخش خواهد بود قطعا به معرفی فرصت‌های گردشگری منطقه آزاد ماکو کمک خواهد کرد.

در اين نمايشگاه غرفه منطقه آزاد ماکو موفق شده تا اقامتگاه های بوم‌گردی و ساير جاذبه‌های ديدنی و گردشگری را معرفی کند.

فرج‌ پور در رابطه با محیط نمايشگاه اضافه کرد: بازدید از دهمين نمايشگاه گردشگری کيش و غرفه منطقه آزاد ماکو بسيار خوب بوده است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما