ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سفری ارزان به جزایر جنوبی ایران در تابستان

 

سفری ارزان به جزایر جنوبی ایران در تابستان

با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، فرصت سفر به مناطق دیدنی ایران به وجود می آید که می توانید رفع خستگی کرده و از گردش و دورهم بودن در کنار خانواده‌ها و حتی دوستان لذت ببرید.

با گرم‌شدن هوا، عده ای باروبندیل سفر را می بندند و راهی مناطق خوش آب‌وهوا و خنک، به‌خصوص استان‌های شمالی کشور، می شوند تا بتوانند اوقات خوشی را در دل طبیعت و آب‌وهوای خنک بگذرانند.

در واقع می توان گفت انتخاب مقصد سفر، یکی از مهم‌ترین مراحل در مسافرت است که همه قبل از سفر در رابطه با مکان مقصدشان، مشورت و سپس انتخاب می‌کنند.

بررسی شرایط مقصد نظیر امکانات، آب‌وهوا، مسافت و البته هزینه‌ها از جمله موضوعات مهمی است که قبل از سفر می بایست به آن‌ها توجه نمود. هزینه‌ یکی از مهم‌ترین بحث ها در مدیریت است. باید هزینه‌ها و بودجه مورد نیاز را برای سفر برآورد کرد و برنامه‌ریزی مناسب و دقیق نمود تا در طول سفر دچار مشکلی نشوید. سفر با تورهای مسافرتی تا حد زیادی می تواند در کاهش هزینه‌های سفر به شما کمک کند. استفاده از تورهای مسافرتی لحظه آخری یکی از راه های ارزان سفر کردن است.

برخی با در نظر داشتن هزینه‌های موجود در مقاصد پربازدید، به مناطقی سفر می کنند که هزینه کمتری برایشان داشته باشد. البته توجه داشته باشید که ارزان سفر کردن در تابستان دغدغه های خودش را دارد که خانواده‌ها می توانند با مدیریت و برنامه‌ریزی و یا حتی استفاده از تورهای مسافرتی سفر ارزان قیمتی را تجربه کنند.

سفر به مناطقی که کمتر کسی ترجیح می دهد در تابستان ها به آن سفر کند، یکی از راه های ارزان سفر کردن است. بسیاری از خانواده ها به دنبال سفر ارزان هستند و برخلاف عده‌ای که شهرهای شمالی را برای سفر انتخاب می‌کنند، آن ها جزایر جنوبی ایران را برای سفرشان انتخاب می کنند. جزایر زیبای قشم و کیش، همواره جزو پرطرفدارترین مقاصد گردشگری به شمار می رود. توجه داشته باشید که فقط در فصل تابستان می توان به این جزایر ارزان سفر کرد و در سایر ماه های سال، سفر به این مناطق هزینه‌های بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

با شروع فصل گرما کمتر کسی به جزایر جنوبی ایران سفر می کند. اما اگر تمایل دارید ارزان به جزایر جنوبی ایران سفر کنید و یا طاقت گرما را دارید می توانید یکی از بهترین سفرهای طول عمرتان را تجربه کنید.

با گرم تر شدن هوا جزیره قشم و کیش خلوت تر از سایر فصول است و به همین دلیل به یک مکان گردشگری ارزان تبدیل شده است.

مجموعه هزینه هایی که در این مقاصد خواهید داشت شامل اجاره سوئیت یا رزرو هتل، هزینه‌های حمل‌ونقل و خورد و خوراک و همچنین تفریحات و... است.

با وجود گرمای زیاد و دمای بالای این جزایر هنوز هم به عنوان مقصد پرطرفدار معرفی می شود. جزیره کیش و قشم به عنوان محبوب ترین جزایر توریستی ایران به شمار می شود.

دیدن فرهنگ و آداب و رسوم بومیان این مناطق قطعا برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. وجود تفریحات متنوع و مهیجی که در هیچ جای کشور نمی توان پیدا کرد، این جزایر را محبوب کره است.

فاصله ی کوتاه این دو جزیره قشم و کیش به خلیج‌فارس، سبب شده تا گردشگران بتوانند ار تفریحات مهیج جذاب آبی لذت ببرند. اگر قصد سفر در تابستان به این جزایر را دارید خوب است بدانید علاوه بر اینکه می توانید با هزینه‌های کمتری سفر کنید شانس این را خواهید داشت تا از تفریحات آبی این جزایر نهایت لذت را ببرید. شنا در هوای گرم تابستان و آن هم در دریای خلیج فارس قطعا بسیار لذت‌بخش خواهد بود. سایر تفریحات آبی نیز از قبیل، غواصی، جت اسکی، کیبل اسکی، چتر پاراسل، قایق‌سواری، ماهیگیری، بنانا، فلایت بورد، کایت بوردینگ، اسکوتر غواصی، بیگ بال و شاتل و... در انتظار شما خواهد بود. این جزایر از پلاژهایی مخصوص آقایان و بانوان برخوردار هستند که یکی دیگر از مزیت های سفر به این خطه از کشور به حساب می آید.

حتی می توانید سوار بر کشتی‌های تفریحی شده و از برنامه‌های شاد و مهیج به همراه اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی، مسابقه، پذیرایی و سرو شام در رستوران کشتی و قرعه‌کشی و اهدای جوایز لذت ببرید.

خرید از این جزایر از بخش های جداناپذیر سفر به کیش و قشم است. بازارهای کیش و قشم با کالاهای متنوع و ارزانشان همواره مورد استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران بوده. در فصل تابستان این فرصت را خواهید داشت تا از تخفیف‌ها ویژه تابستانی نیز برخوردار شوید و با قیمت‌های بسیار مناسب برای عزیزانتان سوغاتی‌ تهیه کنید.

جشنواره تابستانی کیش به محبوبیت این جزیره در تابستان افزوده است. برنامه‌های شاد و مفرحی در جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود که سبب شده تا جزیره کیش رونق بیشتری پیدا کند. اجرای موسیقی سنتی، موسیقی پاپ، نمایش فیلم‌های جذاب، برنامه‌های متنوع ورزشی، برگزاری کنسرت گروه‌های موسیقی، برگزاری کنسرت خواننده‌های محبوب کشور، تئاتر، استندآپ کمدی، برپایی کارناوال‌ها، جنگ شادی تنها بخشی از برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش به شمار می رود. با شرکت در این جشنواره می توانید شانس خود را برای بردن شدن جوایز مختلف و یا تخفیفات ویژه امتحان کنند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما