ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ساحل رویایی مرجانی کیش در تور کیش

ساحل مرجان کیش به عنوان یکی از پرطرفداران ترین اماکن دیدنی و تفریحی کیش به شمار می رود و وجود امکانات تفریحی و رفاهی، آلاچیق ها، ساحل بکر و فضای سبز بزرگ و زیبا محیطی بسیار دنج و آرام به محبوبیت این ساحل می افزاید.

جزیره کیش از جزایر بسیار دیدنی و جذاب جنوب کشور و استان هرمزگان به حساب می آید. جذابیت ها و طبیعت زیبای شهر کیش بسیار برای گردشگران و مسافران مناسب است. بیشتر مسافرانی که به جزیره کیش سفر می کنند تمایل دارند دوباره از زیبایی های این منطقه دیدن کنند و تجربه ی ماندگاری را از سفر به کیش برای خود ثبت کنند.

پارک های ساحلی یکی از اماکن دیدنی و تفریحی در تور کیش است که گردشگران و مسافران می توانند با خیالی آسوده به ماهیگیری، انواع تفریحات آبی بپردازند و از طبیعت زیبا و دلنشین این سواحل نیز لذت ببرند.

پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی سیمرغ، پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی مرجان کیش از جمله دیدنی ترین سواحل تفریحی کیش به حساب می آید که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری برای گذراندن یک سفر خاطره انگیز به این منطقه سفر می کنند. بی شک تماشای طلوع و غروب خورشید در این منطقه بسیار دل انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود.

در ادامه به معرفی پارک ساحلی مرجان کیش خواهیم پرداخت:

ساحل مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در قسمت شرق جزیره ی کیش واقع شده است و به عنوان یکی از دیدنی های جذاب و شگفت انگیز جزیره کیش محسوب می شود. ساحل نقره ای و خاص، آبهای نیلگون و آفتاب سوزان و درخشان ساحل مرجانی کیش وصف نشدنی است.

 

ساحل رویایی مرجانی کیش در تور کیش

 

امکانات پارک ساحلی مرجان کیش

-وجود فضای سبز زیبا و بزرگ

-وجود آبهای نیلگون

-وجود ساحل نقره ای و شفاف

-آفتاب درخشان و سوزان

-بازار مرجان

-وجود کشتی به گل نشسته ی اسکاتلندی

-امکانات تفریحی و دریایی

-پیست دوچرخه سواری

-قایق سواری

-پاراسل

-جت اسکی

-کایت سواری

-غواصی

-شاتل

-بنانا سواری

-فلایی برد

اسکوتر

پدل بورد

و ....

گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا با کرایه دوچرخه در ساحل مرجان کیش گشتی بزنند و از دیدنی ها و زیبایی های این ساحل نهایت را لذت ببرند.

 

ساحل رویایی مرجانی کیش در تور کیش

 

هتل داریوش، هتل ارم و هتل پارامیس از جمله هتل هایی هستند که به این ساحل مرجانی فاصله ی نزدیکی دارند و مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل استفاده های کافی را از ساحل مرجانی کیش ببرند.

ماهی ها و آبزیان

تماشای انواع ماهی های ریز و درشت نظیر عروس دریایی، شقایق ها، صدف های دریای و حلزون ها در دریای این پارک ساحلی نیز بسیار جذاب و دیدنی است. شما حتی می توانید به ماهی های زینتی که در این پارک ساحلی وجود دارند غذا بدهید و لذت بیشتری ببرید.

گاهی شاید کوسه در این منطقه ببینید ولی گفتنی است کوسه ها کاملا بی خطر هستند و هیچ خطری را برای شما ایجاد نمی کنند و می توانید با خیالی راحت به تفریحات آبی و قایق سواری بپردازید.

 

ساحل رویایی مرجانی کیش در تور کیش

 

ویژگی خاص مرجانی بودن این منطقه

-مرجانی بودن آب این منطقه سبب شده تا آب دریا شفاف و زلال باشد که وظیفه ی اکسیژن رسانی آب را به عهده داشته و این نیاز را تأمین می کنند و شما به راحتی می توانید از تماشای موجود زنده و غیر زنده مانند ماهی ها، عروس دریایی،صدف های دریایی، حلزون ها و حتی سنگ های دریایی لذت ببرید.

-لازم به ذکر است که مرجان ها تنها یک درصد از بستر دریا را پوشش می دهند و همین درصد کم سبب شده تا 25 درصد حیات دریا زندگی گیاهی، جانوری و حتی موجودات ریز و درشت به دلیل خاصیت اکوسیستمی مرجان ها حفظ شوند.

-مرجان ها محل زندگی و یا حتی غذای برخی از آبزیان این منطقه که به بیش از 500 نوع می رسند، هستند.

-از خواص خاص مرجان ها در تولید داروهای ضد سرطانی و پیوند مغز استخوان استفاده می شود.

-مرجان ها نه جاندارند و نه گیاه و نه جانور. آن ها مانیرال هستند و از موادی به نام زوکسانتیلا تشکیل شده اند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما