ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره تابستانی کیش 98

 

جشنواره تابستانی کیش 98

جزیره زیبای کیش در تمامی ایام سال طرفداران خودش را دارد. دیدنیها و تفریحات کیش سبب شده تا این جزیره به یکی از دیدنی ترین نقاط جنوب ایران مبدل گردد. شاید تصور کنید به دلیل گرمای جزیره کمتر کسی حاضر باشد تا در تابستان به این جزیره کند. اما شایان ذکر است به منظور رونق و جذب گردشگر در تابستان جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود که مورد استقبال بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی نیز واقع شده است. اگر می خواهید در جشنواره تابستانی کیش حضور داشته باشید پس هر چه سریعتر نسبت به رزرو تور خود اقدام نمایید.

برنامه های جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش حال و هوای خاصی دارد که با برنامه های مفرح و شاد از جمله جنگ های شبانه، اجرای موسیقی و تئاتر، برپایی کارناوال های شادی با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی لذت حضور در جشنواره را دو چندان می کند. همچنین ناگفته نماند مراکز خرید کیش در این ایام یعنی در زمان جشنواره تابستانی تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته اند. این موضوع به دوستداران خرید و بازارگردی توصیه می شود. علاقه مندان به ورزش های آبی نیز می توانند در این ایام با تخفیف ویژه ای از اکثر تفریحات نظیر پاراسل، شاتل سواری، غواصی، آکواریوم کیش و... لذت ببرند.

دیدنیهای کیش

زیبایی‌های طبیعی و امکانات تفریحی متعدد و مهیج جزیره انسان را وسوسه به تهیه تور کیش می کند. گفتنی است فرودگاه کیش یکی از پرتردد ترین فرودگاه های ایران به شمار می رود. در سفر به کیش صرفا خود را سرگرم تفریحات آبی کیش و ساحل مرجانی زیبایی نکنید و از اماکن دیدنی کیش و جاذبه هایی تاریخی آن غافل نمانید. کشتی یونانی یکی از محبوب ترین دیدنیهای کیش است که سالهاست در ساحل جزیره کیش و در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته است و امروزه به عنوان نماد جزیره کیش معرفی می گردد.

زندگی در کیش یا سفر به کیش

کیش جزیره ای دارای 92 کیلومتر مربع مساحت و 27 هزار نفر جمعیت است. بسیاری از افراد عاشق آرامش و سکوت این جزیره هستند تا به دور از شلوغی شهر و مشکلات زندگی چند روزی را در یکی از رویایی ترین جزایر سپری کنند. برخی نیز به دنبال یافتن فرصت های شغلی مناسب و زندگی در جزیره کیش هستند. برای چنین تصمیم بزرگی به اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه های مسکن، حمل و نقل، سازگاری با شرایط آب و هوایی، قوانین و مقررات خاص جزیره و… نیاز خواهید داشت. و آیا چقدر تحمل گرمای شدید هوا و رطوبت بالا شرایطی را دارید؟ هزینه مسکن و مواد غذایی در کیش نسبتا بالاست آیا از پس مخارج برخواهید آمد؟ با بررسی این عوامل می توانید با دید بازتری تصمیم بگیرید. جزیره کیش مملو از انتخاب های متعدد است. در کنار هتلهای کیش مسافران می توانند در سوئیت های مبله نیز اقامت داشته باشند و یا به مدت چند روزه آن را اجاره کنند. اقامت در سوئیت هزینه ی بسیار کمتری را برایتان به همراه خواهد داشت. 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما