ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تفریحات آبی و خوش گذرانی در فصل تابستان

 

تفریحات آبی و خوش گذرانی در فصل تابستان

اگر در سایت های متعدد به دنبال گزینه مناسب برای سفر خود هستید، با تورهای لحظه آخری می توانید با یک تیر دو نشان بزنید که هم با ارزان ترین نرخ به مقصد مورد علاقه تان سفر کرده باشید و هم تجربه ی فوق العاده و بی نظیری را کسب کنید.

این روزها به دلیل گرمای هوا شهرهایی که تفریحات آبی و ساحل دارند، پرطرفدارتر هستند. پس اگر هوس دریا و تفریح کرده اید با ما همراه باشید که در ادامه به معرفی گزینه های مناسب با قیمتی مناسب خواهیم پرداخت.

کیش سفری هیجان انگیز در وطن

بی شک جزیره ی زیبای کیش گزینه ی بسیار خوبی برای سفر در تابستان است و می توانید با پرداخت هزینه ای کم به جزیره سفر کرده و از تفریحات هیجان انگیز آبی آن لذت ببرید. منظره ی غروب کشتی یونانی و قدم زدن روی شن های گرم ساحل رویایی خلیج فارس قطعا هر گردشگری را برای سفر به کیش وسوسه می کند. با رزرو تورهای لحظه آخری کیش می توانید با اولین پرواز به جنوب کشور سفر کنید و بر کرانه ی خلیج بایستید.

پیشنهاد ما به شما آنتالیا است

در سفر به آنتالیا فراموش نکنید از محله ی باستانی کالیچر که بین درختان پنهان شده با خیابان ها پر پیچ و خم و خانه های چوبی دیدن کنید. این شهر مساجد قدیمی بسیاری دارد که قبل از حمله ی اعراب کلیسا بوده. و یا می توانید در شهر دروازه ی باستانی هادریانوس، با برج های باستانی که شهرتی جهانی دارند قدم بزنید و نظاره گر نشانه های سلطنت عثمانی باشید.

در واقع شهر آنتالیا به مسیرهای پیاده روی ساحلی و پارک های ساحلی اش شهرت دارد. تور لحظه آخری آنتالیا در هتل های مدرن و 5 ستاره در بخش های جدید شهر به ویژه محله لارا اقامتی مدرن ولوکس برگزار می شود. هتل آپارتمان های بخش قدیمی یا همان کالیچر که در دل تاریخ ترکیه قرار دارند نیز از دیگر گزینه های اقامت در این شهر به شمار می رود.

استانبول شهر محبوب ایرانی ها

استانبول شهری بسیار محبوب برای سفر و تفریح به ویژه برای ایرانیان است. هر کسی که به فکر تفریح و خوشگذرانی در خارج از مرز است، سریع تور ارزان استانبول را رزرو می کند. سواحل تفریحی بی نظیر، غذاهای لذیذ و انواع تفریحات مهیج همه و همه در تور استانبول منتظر شماست. در شهر استانبول می توانید مرز اروپا و آسیا را در تنگه بسفر با قایق بروید و تفاوت های استانبول امروز و دیروز را مشاهده کنید و نظاره گر مرکز قلمروی حکومت عثمانی از نزدیک باشید.

با رزرو تور کیش تابستان 98 فرصت سفر به دل آب های فیروزه ای خلیج فارس را خواهید داشت و می توانید در جنوب کشور از تفریحات رویایی لذت ببرید. از شهر حریره و کاریز بازدید کنید و از شب های بی نظیر و برنامه های خاص و مفرحی که در جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود لذت ببرید.

با سفر به آنتالیا نیز می توانید سفرنامه ی خود را ثبت کنید و از ترکیب سواحل بزرگ تفریحی و سنت ترکیه لذت ببرید.

در طول پرواز به استانبول بیاندیشید که ا

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما