ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

افزایش 53 درصدی آمار سفر به کیش در نیمه نخست خرداد

 

افزایش 53 درصدی آمار سفر به کیش در نیمه نخست خرداد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش گفت: آمارهای بندر و فرودگاه کیش نشان از افزایش قابل توجه ورود گردشگران به کیش را در نیمه نخست خرداد دارد.

علی عرب در خصوص میزان ورود گردشگران از دو مسیر هوایی و دریایی به جزیره کیش در نیمه نخست خرداد امسال در مقایسه با این بازه ی زمانی در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. در 15 روز ابتدایی ماه خرداد سال، بندرگاه کیش پذیرای 8 هزار و 300 مسافر بود که در مقایسه با سال قبل 53 درصدی رشد داشته است.

وی افزود: در این بازه ی زمانی یک هزار و 180 خودرو وارد جزیره کیش شده اند که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است. همچنین در 15 روز نخست خرداد امسال، تعداد سفرهای دریایی به 228 رسیده است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 41 درصدی بودیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش به افزایش 11 درصدی آمار پروازهای داخلی و 14 درصدی مسافری از مسیر هوایی در 15 روز نخست خرداد امسال اشاره کردند و گفتند: در این مدت کوتاه 15 روزه 423 پرواز از شهرهای مختلف کشور به جزیره کیش داشتیم که 57 هزار و 392 مسافر از این طریق وارد جزیره کیش شده اند.

علی عرب افزود: در این دوره کوتاه 15 روزه نیز 715 مسافر خارجی به جزیره کیش سفر کردند که نسبت به نیمه نخست خرداد پارسال 13 درصد افزایش داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش گفت: فرودگاه و بندرگاه کیش دو درگاه ورودی به این منطقه هستند که نقش موثری در افزایش رضایتمندی و استقبال گردشگران دارند و این موضوع محور برنامه ریزی ها در این دو مجموعه است.

برخی از اقدامات محوری شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش شامل افزایش خدمات دهی در دو بخش مسافری و تجاری، تسهیل تردد گردشگران در مبادی ورودی، تسریع امور و فرایندهای مربوط به تردد مسافران و تجار، توسعه امکانات به همراه افزایش کیفیت خدمات دهی، ایجاد بسترهای الکترونیکی برای دسترسی آسان به اطلاعات فرودگاهی و بندرگاهی در حوزه مسافری و کالا، آموزش نیروی انسانی شاغل در این دو حوزه برای ارتقاء سطح خدمات، تسریع طرح های در دست اجرا و طراحی و اجرای طرح های بندرگاهی و فرودگاهی برای افزایش بهره وری بندر و فرودگاه کیش با ماموریت گردشگری و تجارت می باشد. 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما