ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ارزان ترین تور کیش

 

ارزان ترین تور کیش

جزیره کیش یکی از استوایی ترین نقاط ایران است که مورد استقبال بسیاری از گردشگران واقع شده است. این جزیره به عنوان دیدنی ترین مکان های گردشگری در جنوب ایران به شمار می رود. اما بخاطر هزینه های بالایی سفر به این جزیره، عده ای از رزرو تور کیش صرف نظر می کنند. شرایط آب و هوایی خاص جزیره کیش سبب شده تا در فصل هایی از سال بتوان ارزان تر به این جزیره سفر کرد.

جزیره کیش در سال های اخیر با استقبال خوب گردشگران رو به رو است و هرساله رشد خوبی نسبت به سالهای قبل دارد. تنوع هتلها در کیش، رستوران ها و کافی شاپ های متنوع متناسب با هر سلیقه ای در کیش سبب شده تا این جزیره روز به روز با پیشرفت و توسعه مواجه باشد. از این رو همه روزه تعدادی زیادی از مسافران تور کیش رزرو می کنند.

جزیره کیش نه تنها با اماکن تفریحی خود، بلکه با جزایر متفاوت و بینظیر، روستاهای زیبا با آداب و رسوم های شیرین و خاص توانسته نظر گردشگران تور کیش را جلب کند. روستای باغو یکی از آن هاست که بسیار قدیمی و به دور از تجملات و شرایط امروزی جزیره بوده و برای گردشگران تور کیش که به مکان های قدیمی و دنج علاقمند هستند، گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود. دو مسیر برای رسیدن به این روستای دنج و آرام وجود دارد، یک مسیر از سمت میدان غروب است که می توانید به سمت جاده باغو بروید و مسیر دوم بزرگراه خلیج فارس است.

شاید برایتان جالب باشد که دلیل نامگذاری این روستا را بدانید، در واقع باغو نام یک پیر زن 100 ساله که برای نام این روستا انتخاب شده است. این روستا از تجملات لوکس به دور می باشد ولی به اندازه ای آرام و دیدنی است که به هیچ وجه احساس خستگی از راه رفتن در آن نخواهید کرد. مسجد نبی از جاذبه های مهم این روستاست. در کنار این مسجد چاه قدیمی وجود دارد که دیدنش خارج از لطف نیست.

بازدید از بوستان آهوان کیش به تمامی گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود. این بوستان از جمله جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره کیش به شمار می رود. اگر علاقمند به باغ وحش هستید اوج لذت را می توانید در این بوستان تجربه کنید و از دیدن حیوانات متنوعی که در قفس نگه داری می شوند، لذت ببرید. آهوانی که در مجموعه نگه داری می شوند کاملا آزاد هستند و می توانید آنها را از نزدیک لمس کنید.

یکی از عواملی که در رزرو تور بسیار مهم است، انتخاب هتل متناسب با سلیقه و بودجه افراد است. معیارهای متفاوتی برای انتخاب هتل وجود دارد برخی ترجیح می دهند هتل محل اقامتشان شیک و مدرن باشد و یا اینکه از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و به مراکز مهم و دیدنی جزیره فاصله ی نزدیکی داشته باشد.

عده ای از گردشگران تور کیش از قیمت های بالای جزیره گله می کنند اما لازم به ذکر است هزینه ی بالای آب و برق و قیمت موادغذایی جزیره نسبت به دیگر مناطق شهری از قیمت بالایی برخوردار هستند و همین موارد باعث می شود تا جزیره کیش نسبت به دیگر شهرهای کشور بالاتر باشد.

اگر با گرمای هوا در جزیره کیش به ویژه در تابستان مشکلی ندارید می توانید با قیمت بسیار مناسبی به این جزیره زیبا و مرجانی سفر کنید و از تور کیش تابستان ۹۸ نهایت استفاده را ببرید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما