امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

قیمت پوشاک در کیش چگونه است؟

جزیره ی کیش علاوه بر دارا بودن تفریحات و جاذبه های گردشگری فراوان مراکز خرید متعددی نیز دارد، به طور کلی خرید و بازدید از بازارها و مراکز خرید یکی از بهترین تفریحات مسافرین به خصوص خانم ها می باشد بسیاری از افراد با هدف خرید اجناس مختلف به جزیره ی کیش سفر می کنند یکی از اجناس پر فروش در این منطقه که با قیمتی مناسب در اکثر مراکز خرید به فروش می رسد پوشاک است که البته جزء یکی از مهم ترین سوغات کیش نیز به حساب می آید.. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مراکز خرید پوشاک زنانه و مردانه در جزیره ی کیش و همچنین قیمت آن ها بپردازیم پس اگر تصمیم دارید برای خرید به این جزیره سفر کنید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

  قیمت پوشاک در کیش چگونه است؟

بازار زیتون کیش

همان طور که اشاره شد در جزیره ی کیش مراکز خرید متنوعی وجود دارد که اجناس مختلفی را با برندهای گوناگون به فروش می رسانند. یکی از این مراکز خرید بازار زیتون نام دارد، این بازار که در سال 76 به بهره برداری رسیده است با دارا بودن 103 غرفه و معماری بسیار زیبا کالاهایی از برندهای مختلف را به فروش می رساند در این بازار بزرگ می توانید انواع پوشاک زنانه را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید . کالاهایی مانند کیف و کفش زنانه و مردانه ، لباس بچه گانه ، روسری و شال ، لباس زیر مردانه و زنانه در این مرکز خرید ارائه میشوند . البته به غیر از پوشاک غرفه هایی نیز به فروش سایر اجناس مانند لوازم خرازی ، لوازم خانگی ، اسباب بازی و.. مشغولند.  این مرکز خرید در نزدیکی هتل پارسیان کیش واقع شده است.

بازار صفین کیش

یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره ی کیش بازار صفین می باشد که در سال 50 تاسیس شده است، در این بازار نیز انواع پوشاک با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد. اگر به دنبال اجناس با قیمت اقتصادی ومناسب میگردید می توانید سری به بازار صفین بزنید.

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش می باشد که با دارا بودن 479 غرفه در سال 79 به بهره برداری رسیده است، البته قیمت پوشاک در این مرکز خرید کمی گران است ولی مسافرین تور کیش می توانند برندهای معروف را در این بازار خریداری کنند.

بازار دیپلمات کیش

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای خریداری پوشاک، بازار دیپلمات کیش می باشد یکی از مهم ترین مزیت های این بازار نزدیک بودن آن به هتل های کیش است این مرکز خرید با 119 غرفه و 5 طبقه آماده ی خدمت رسانی به مسافرین می باشد اگر به دنبال خرید پوشاک با برندهای معروف و با کیفیت هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

بازار پردیس 1 و 2

این مرکز خرید دارای 2 فاز می باشد که فاز اول آن در سال 71 و بازار پردیس 2 که امکانات بیش تری دارد در سال 77 تاسیس شده است، در این مراکز خرید می توانید انواع پوشاک را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

خرید لباس مجلسی از کیش

برای خرید لباس مجلسی در جزیره ی کیش می توانید به مرکز تجاری کیش، بازار پردیس 1 و مرکز خرید پانیذ سر بزنید، به طور کلی قیمت لباس مجلسی در کیش نسبت به سایر شهرهای ایران ارزان تر می باشد همچنین در این بازارها می توانید انواع شومیز و شلوار جین های مجلسی را نیز خریداری کنید. اما اگر به دنبال لباس های مجلسی خاص تر و گران قیمت تر هستید می توانید مرکز خرید مریم و بازار عرب ها را انتخاب کنید. در این بازارها می توانید لباس های مجلسی گیپور و جدیدترین مدل های خلیجی و عربی را پیدا کنید.

خرید لباس بچه گانه از کیش

شاید گشت و گذار در تمامی مراکز خرید کیش و پیدا کردن پوشاک بچه گانه به همراه کودکان کمی دشوار باشد برای همین شما می توانید به راحتی به بازار مرجان، مرکز تجاری مروارید و دامون سر بزنید انواع لباس های بچه گانه با کیفیت و قیمت مناسب در این بازارها به فروش می رسند، شما همچنین می توانید برای خرید لباس نوزاد و تهیه ی سیسمونی به مرکز تجاری کیش مراجعه کنید در آن جا می توانید انواع لوازم بهداشتی و پوشاک نوزاد را از برندهای معروف خریداری کنید.

خرید پوشاک مردانه از کیش

اگر به دنبال خرید پوشاک مردانه با قیمتی مناسب هستید حتما به مرکز تجاری کیش، مرکز خرید مروارید و مرکز تجاری پردیس 2 سر بزنید به طور کلی گران ترین مراکز خرید کیش برای خرید پوشاک مردانه مرکز خرید پردیس 1 و مرکز خرید دامون می باشند.

نکاتی در خصوص خرید پوشاک در کیش
  • معمولا لباس های مجلسی حجم و وزن زیادی دارند پس اگر در سفر با تور کیش چندین لباس مجلسی خریداری کرده اید ممکن است دچار اضافه بار شوید.

  • تمامی اجناسی که در مراکز خرید کیش به فروش می رسند اصل نیستند.

  • بهتر است قبل از خرید پوشاک مردانه قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

  • زمانی که همراه با کودکانتان برای خرید می روید می توانید از غرفه های مخصوصی برای آن ها کالسکه اجاره کنید.

 

پرسش های رایج مسافران در مورد خرید پوشاک در کیش :

 

قیمت پوشاک در کیش چگونه است؟

قیمت پوشاک در کیش بسته به داخلی و یا خارجی بودن محصول و همچنین مراکز خرید و فروشگاه های ارائه کننده محصول متفاوت است . با توجه به اینکه در کیش اجناس خارجی از پرداخت گمرکی معاف هستند شما میتوانید پوشاک خارجی ( از قبیل کیف و کفش و یا پوشاک با برندهای اورجینال ) را با قیمتی مناسب تر از سایر شهرها تهیه نمایید . البته این امر مستلزم این است که بدانید از کدام فروشگاه های کیش میتوانید اجناس اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید . در این صفحه مراکز خرید مهم کیش و اطلاعات مربوط به آنها درج شده که میتوانید با مطالعه آن مکان مناسب تری را برای خرید اجناس مورد نظر خود انتخاب نمایید .

 

قیمت مانتو در کیش ؟

قیمت مانتوهای تولید داخل در کیش تفاوت چندانی با سایر شهرها ندارد . لیکن مانتوهای خارجی با برندهای اصل را میتوانید در برخی فروشگاه ها با قیمتی پایینتر از سرزمین اصلی پیدا کنید . البته برای همه فروشگاه های کیش به این شکل نیست و شما باید بدانید از چه فروشگاه هایی میتوانید مانتوهای خارجی با کیفیت و ارزان را تهیه نمایید . تعداد از مراکز فروش پوشاک زنانه و مانتو در این صفحه درج شده که میتوانید با مطالعه آنها با اطلاعات بهتری مرکز خرید خود را انتخاب نمایید .

 

مراکز خرید کیش برند کدام هستند ؟

برندهای اصل و اوریجینال را میتوانید از بازارهایی مانند مرکز تجاری کیش ،بازار زیتون کیش ، بازار پردیس یک و دو کیش و.. پیدا کنید . همچنین برخی غرفه ها در بازار مرجان کیش و بازار مریم کیش نیز ممکن است اجناس برند و اورجینال را به مشتریان خود ارائه نمایند . لیکن با توجه به وفور اجناس مشابه اصل در بازار میبایست از قبل نسبت به فروشگاه ارائه دهنده آن کالا اطمینان حاصل نمایید . اطلاعات کاملی در خصوص مراکز خرید مهم کیش در این صفحه درج شده که پیشنهاد میشود قبل از خرید مطالعه نمایید .

 

چی تو کیش ارزونه؟

با توجه به اینکه کیش منطقه آزاد محسوب میشود و کالاهای وارداتی به کیش از پرداخت گمرکی معاف هستند شما میتوانید برخی کالاهای خارجی مانند مواد غذایی خارجی ، پوشاک خارجی ، لوازم برقی و الکترونیکی ، اسباب بازی و. را با قیمت پایینتر از سرزمین اصلی تهیه نمایید . البته این به این معنی نیست که همه کالاها در کیش ارزانتر هستند . بلکه کالاهایی با قیمت مناسب تر در برخی فروشگاه ها عرضه میشوند که برای خرید مناسب میبایست نسبت به قیمت آن کالا و فروشگاه های معتبر عرضه کننده آنها اشراف داشته باشید . در این صفحه برخی اجناسی که در جزیره کیش قیمت مناسب تری دارند درج شده که امیدواریم با مطالعه آن انتخاب بهتری برای خرید خود داشته باشید.

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

من چندتا ماسك مو گرفتم از كيش، همش تقلبي بود و خيلي موها رو وز كرد.
متاسفم براي ادم هايي ك فكر ميكنند تقلب بهترين راه موفقيتشونه. هيچكس هم نفهمه خود شخص ميدونه ك داره تقلب ميكنه، پس مطمئن باش زمين ميخوري و هرگز موفق نميشي.
"براي ايران اباد از...

من چندتا ماسك مو گرفتم از كيش، همش تقلبي بود و خيلي موها رو وز كرد.
متاسفم براي ادم هايي ك فكر ميكنند تقلب بهترين راه موفقيتشونه. هيچكس هم نفهمه خود شخص ميدونه ك داره تقلب ميكنه، پس مطمئن باش زمين ميخوري و هرگز موفق نميشي.
"براي ايران اباد از خودمون شروع كنيم"

ادامه مطلب
Ana
This comment was minimized by the moderator on the site

قیمت پوشاک در کیش بعضی جاها گرونتر از تهرانه . لوازم برقی تو کیش ارزونتره که اون رو هم باید بدونی از کجا بخری . در کل دقیقا باید مغازه های خوب رو بشناسی و الا سرت کلاه میره

مهشید توسلی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما