×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 356
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رستوران جمیل کیش

اگر به دنبال یک رستوران سنتی و غداهای عالی ایرانی و فرنگی هستید پیشنهاد من رستوران جمیل کیش است این رستوران دارای 200 نفر ظرفیت می باشد مسافران تور کیش در صورت تمایل به میل غذا در این رستوران می توانید میز دلخواه خود را از قبل رزرو نمایید.

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

تشکر از شما پرسش در مورد هتل ترنج کیش ,به نفر سوم تو اطاق کاناپه تخت خواب شو میدن؟ ,امکانات این هتل چه طوره؟


پاسخ : با سلام . هتل ترنج هتل 5 ستاره دریایی لوکس اولین هتل دریایی کشور است هتلی بی نظیر با دو فاز دریایی و ساحلی در شمال غربی جزیره...

تشکر از شما پرسش در مورد هتل ترنج کیش ,به نفر سوم تو اطاق کاناپه تخت خواب شو میدن؟ ,امکانات این هتل چه طوره؟


پاسخ : با سلام . هتل ترنج هتل 5 ستاره دریایی لوکس اولین هتل دریایی کشور است هتلی بی نظیر با دو فاز دریایی و ساحلی در شمال غربی جزیره دارد. در فاز دریایی هتل به گونه‌ای کنار با طرح بته‌جقه درست بر روی آب قرار می‌گیرید. در جایی که آب‌های آزاد خلیج فارس شما را احاطه می‌کند.
اینجا در سوئیت‌هایی استراحت می‌کنید که ضمن داشتن همه امکانات خوب و مدرن با یک پنجره شیشه‌ای شما را به عمق دریا و زیبایی‌هایش وصل می‌کند. از این کف شیشه‌ای می‌توانید گیاهان دریایی و آبزیانی که در حال جنب و جوش هستند را ببینید. این کف شیشه‌ای را علاوه بر اینجا در رستوران بزرگ خورشید هتل نیز دارید. در این رستوران هم‌زمان با صرف غذاهای خوشمزه می‌توانید از تماشای ماهی‌ها لذت ببرید.
هتل ترنج رستوران‌های دیگری هم به نام رستوران تاج که با خوش طعم ترین غذاها و زیباترین مناظر بر روی آبی بی انتها خلیج قرار گرفته است. به جرئت می‌توان گفت زیباترین غروب‌های عمرتان را در اینجا خواهید داشت.
در فاز ساحلی هتل ترنج یک کافی شاپ سنتی وجود دارد که از آن به عنوان لمکده ساحلی یاد می‌شود. تخت‌های چوبی زیبا کنار ساحل با چایی خوش عطر و انواع قلیان تمام سرویسی است که در این کافی شاپ به شما ارائه می‌شود.
کافه گلف یک فضای پذیرایی دیگر در فاز دریایی است که ضمن اینکه یک کافی شاپ است غذاهای فرنگی نیز ارائه می‌کند.
علاوه بر این در فاز ساحلی می‌توانید مهمان فضاهای پذیرایی دیگری نیز باشید. مثل رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می‌کند و کافی شاپ ساحلی که آب میوه و پیتزا و انواع دم‌نوش‌ها را دارد.
هتل ترنج همه امکانات خوب را دارد از جمله عکاسی که خاطرات خوشتان از اقامت در هتل ترنج را ثبت و ماندگار می‌کند و خودروهای اجاره‌ای که گشت در ساحل و جزیره را آسان می‌کند و نیز اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی که به لحظاتتان رنگ هیجان می‌بخشند. کانتر گردشگری، خدمات لاندری و اورژانس از دیگر خدمات هتل ترنج است که همه آسایش کامل شما را در اینجا تضمین می‌کنند.
در هتل ترنج خدمات رایگان زیادی دارید از جمله خانه کودک، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید و والیبال ساحلی و سالن بدن‌سازی.

دارای واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.
سرویس اضافه هتل به صورت کاناپه تخت شو می باشد .
خدمات رایگان هتل هم شامل صبحانه بصورت بوفه - ناهار بصورت بوفه رستوران ساحلي - ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي VIP - اينترنت - سرويس روزانه به مراکز خريد - سالن بدنسازي - واليبال ساحلي - خانه بازي کودک - ميني بار(يک نوبت) - شام - بليط پارک آبي اوشن(بر مبناي ظرفيت اتاق) - ميان وعده - جنگ شبانه شادي(بر مبناي ظرفيت اتاق) - تفريحات دريايي(بر مبناي ظرفيت اتاق)

ادامه مطلب
خاتون محمدی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما