ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهترین سوغات کیش

سفر به کیش به عنوان یکی از پرطرفدارترین سفرهای داخلی و مهم ترین مقصد گردشگری در داخل ایران شناخته می شود، هر ساله مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور به این جزیره ی مرجانی سفر می کنند سفر به این منطقه با وجود جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان می تواند سفری خاطره انگیز را برای میهمانان تور کیش فراهم آورد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر کدام از مراکز خرید کیش چه کالاهایی می فروشند؟ به طور کلی در هر سفری یکی از مهم ترین رسوم در تمامی مناطق خرید سوغاتی می باشد پس اگر قصد دارید با تور کیش برای سفر به این جزیره همراه شوید برای خرید سوغاتی و آشنایی با بهترین سوغاتی های این منطقه تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 بهترین سوغات کیش

حنا

یکی از زیباترین هنرهای بومیان در شهرهای جنوبی ایران به خصوص برای خانم ها کشیدن نقش حنا می باشد به دلیل مصرف بالای حنا در این منطقه می توانید حنای با کیفیت و مرغوب در کیش خریداری کرده و به عنوان سوغات به دوستان خود هدیه دهید.

قهوه و شکلات

به دلیل قرار گیری جزیره ی کیش در مناطق آزاد شما در سفر خود به این جزیره می توانید انواع قهوه و شکلات را با کیفیت و قیمتی مناسب برای خود و به عنوان سوغات خریداری کنید. به طور کلی در تمامی مراکز خرید کیش فروشگاه هایی برای عرضه ی قهوه و شکلات از برندهای معروفی چون نوتلا، الیت، کلاسنو و هلما با قیمت مناسب وجود دارند.

ماهی و میگو

از گذشته تاکنون ماهیگیری مهم ترین شغل بومیان جزیره شناخته می شود برای همین یکی از بهترین سوغاتی های خوشمزه در این منطقه ماهی و میگو می باشد، مسافرین زیادی که با تورکيش به این جزیره سفر می کنند برای سوغات انواع ماهی سرخو، سنگسر، ساردین، ماهی تن و میش ماهی را با قیمتی مناسب و به صورت تازه خریداری می کنند علاوه بر این شاه میگو و لابستر از دگیر سوغاتی های خوشمزه ی جزیره کیش به حساب می آید لازم به ذکر است برای حمل این محصولات باید از بسته بندی های وکیوم شده استفاده شود.

صنایع دستی

جزیره ی کیش دارای صنایع دستی مختلفی از جمله حصیر و کوزه های سفالی می باشد به طور کلی صنایع دستی به عنوان یکی از مهم ترین سوغاتی های جزیره به حساب می آید، از دیگر محصولات این منطقه می توان به گلیم سوزنی و صنایع دستی تهیه شده از انواع صدف، مرجان و پولک اشاره کرد.

پوشاک

اگر قصد خرید سوغاتی برای اطرافیان خود را دارید پوشاک را فراموش نکنید، در این منطقه می توانید پوشاک با کیفیتی را در مراکز خریدی چون صفین و زیتون تهیه کنید.

از دیگر سوغاتی های مهم در این منطقه می توان به عسل، خرما و ادویه اشاره کرد، به طور کلی شما می توانید با دریافت تورهای لحظه آخری کیش به این جزیره ی زیبا سفر کنید و علاوه بر گذراندن اوقاتی خوش از بهترین و معروف ترین سوغاتی های این منطقه برای دوستان و آشنایان خود یادگاری بیاورید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما