ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

تفریحات جزیره کیش به اندازه ای متنوع و بسیار هستند که انتخاب یکی از آن ها کار ساده ای نیست. برخی از بهترین دیدنیهای جزیره کیش را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

گردشگران با توجه به علاقه و سلیقه شان می توانند تفریح مناسب خودشان را در مراکز مختلف گردشگری در کیش انتخاب کنند و لحظات هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خودشان رقم بزنند. تفریحات آبی و دریایی کیش، شهربازی و پاراگلایدر و سافاری جزو پرطرفدارترینهای کیش می باشد.

تفریحات آبی کیش

اسکوتر جدیدترین تفریح در کیش است که نیازی نیست شنا بلد باشید. به وسیله این زیردریایی کوچک می توانید لحظات شگفت انگیزی را از دنیای زیر آب تجریه کنید. مایوی مخصوص بپوشید و سوار اسکوتر شوید و از دیدن مرجان ها و ماهیان زیر آب لذت ببرید. نگران کمبود اکسیژن و یا محدودیت دید هم نباشید، زیرا اسکوتر مجهز به کپسول اکسیژن جهت تنفس است و محفظه ای برای دید بهتر شما لحاظ شده است. پس با موارد ذکر شده شما می توانید یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش را تجربه کنید.

اسکی روی آب را می توان در لیست محبوب ترین تفریحات کیش قرار داد. در این ورزش دریایی شما با یک کابل به قایق موتوری وصل خواهید شد و نظاره گر صحنه های باور نکردنی با اسکیت بر روی آب خواهید بود. این تفریح برای افرادی که از قدرت بدنی بالایی برخوردار می باشند، مناسب خواهد بود. چراکه اسکی روی آب یک ورزش قدرتی است که می بایست تعادل عضلانی خوبی نیز داشته باشید. آموزش های لازم قبل از استفاده از اسکی روی آب به متقاضیان داده خواهد شد.

 

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

 

پاراسل از دیگر تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که برفراز آبهای جزیره قرار خواهید گرفت. اگر ترس از ارتفاع ندارید و آسمان به شما آرامش می دهد، پس پاراسل بر فراز دریای خلیج فارس را از دست ندهید. پاراسل تا ارتفاع 300 متر اوج می گیرد. بهتر است این ورزش را با دوستان و عزیزانتان تجربه کنید و تجربه ی بی نظیری را از سفر به کیش داشته باشید.

 

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

 

جت اسکی جزو آن دسته از تفریحات کیش است که برای تمام گروه های سنی مناسب می باشد. برای استفاده از این وسیله ی بازی و تفریح به کمی مهارت نیاز خواهید داشت که آموزش های لازم قبل از سوار شدن به شما داده خواهد شد. این تفریح برای کودکان توصیه نمی شود. بناناسواری، غواصی، قایق سواری، ماهیگیریفلای بورد، کایت بوردینگ و شاتل از دیگر تفریحات کیش به شمار می رود.

هایلند مجهزترین شهربازی در کیش

در هایلند کیش می توانید تفریحات، تنوع سرگرمی و بازی های متعددی را بدون هیچ محدودیت سنی تجربه کنید. در این مجموعه از تفریحات آبی، ورزشی، ساحلی و ... گرفته تا رولرکاستر، رنجر، سورتمه، تاب بچه، ماشین های برقی ضربتی، سینما، آبشار، رودخانه و.... همه چی یافت می شود.

پارک آبی اوشنی جزو هیجان انگیزترین تفریحات کیش است که امکان استفاده از وسایل بازی و تفریحی آبی را در فضایی روباز فراهم کرده است. اگر عاشق هیجان هستید با پیچالوپ براحتی می توانید آدرنالین خونتان را تا حد زیادی بالا ببرید. سرسره های آبی، استخر موج، راید های تند مانند موجاب، دریاچه سونامی، مارپیچ و دینگل تنها بخشی از تفریحات جذاب این پارک است. این پارک دارای ظرفیت 300 نفری می باشد. رستوران و فروشگاه نیز برای این پارک در نظر گرفته شده است.

با کشتی های تفریحی کیش می توانید یک روز عالی را سپری کنید. این کشتی با کاربردهای متفاوت در دسترس گردشگران قرار گرفته است. لحظاتی مفرح و تجربه های فوق العاده را میتوانید با کشتی های آکواریوم، قایق های کف شیشه ای و کشتی های شبانه برای خود رقم بزنید. قایق های کف شیشه ای و کشتی های آکواریوم 10 صبح هر روز گردشگران را به تماشای طبیعت زیبای زیر دریا بصورت کاملا ملموس دعوت می کند. برنامه های متنوع در کشتی های تفریحی شبانه که با موزیک زنده، پذیرایی، جنگ های شادی و ... همراه هستند را نباید فراموش کرد. پارک دلفین ها، پارک بازی ماسه، باغ پرندگان و خانه ی کودک نیز از دیگر تفریحات این جزیره به شمار می رود.

 

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

 

پاراگلایدر بهترین تجربه در آسمان

پاراگلایدر وسیله ای ایمن و مجهز است که با خلبان ماهری که درکنارتان است می توانید لحظات فراموش نشدنی و بی نظیری را تجربه کنید. به کمک پاراگلایدر قادر خواهید بود، وسعت آبی پهناور خلیج فارس و زیبایی های جزیره ی کیش را تماشا کنید.

سافاری یکی از لذت بخش ترین تفریحات در کیش است. باید بگوییم این تفریح به بیماران قلبی، افراد کم سن و سال یا مسن توصیه نمی شود. سافاری سفری طبیعت گردی در کیش است که برای افراد آماتور به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. این تفریح با ترس ها، استرس و هیجانان روبرو است. با استفاده از خودروهای قدرتمند، مجهز و ایمن شده نظیر لندکروز، لندرور و تویوتا مسیرها طی می شود. این سفر را می توانید به صورت گروه های 6 یا 7 نفره تجربه کنید که خودرو توسط افراد ماهر و حرفه ای در مسیر های سخت العبور با شیب های تند حرکت می کند.

 

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما