ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کیش به استقبال نمايشگاه صنعت ساختمان میرود

جزیره زیبای کیش 7 تا 10 خرداد میزبان متخصصان و دست اندر کاران صنعت ساخت و ساز خواهد بود .نهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور فعالان صنعت ساختمان سازی وکارشناسان عمران هفتم تا دهم خرداد ماه جاری در کیش  برگزار می شود.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرده ، نمایشگاه شاختمان کیش  با موضوع   حمایت از تولید داخلی  و کاهش موانع تولید، تعامل   بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان  مصالح ساختمانی و استفاده بهتر از  فناوری های جدید   میزبان متخصصان این رشته خواهد بود .

نمایشگاه ساختمان کیش در محل دائمی نمایشگاه های کیش و در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع با حضور قریب به یکصد شرکت داخلی و بیست و شش شرکت خارجی  برپا میشود . تجهیزاتی مانند آسانسور و لیفتینگ ها ، پوشش های تهویه مطبوع ، درهای اتوماتیک ، سنگ های تزیینی ساختمان ، تجهیزلت برقی و الکترونیک ساختمان ، تجهیزات محوطه سازی و دکور ، صنعت رنگ و.. از مواردی است که تولید کنندگان صنعت ساختمان در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد .برپایی این نمایشگاه در جزیره کیش با توجه به عدم نیاز به ویزا برای اتباع خارجی و وجود پروازهای فراوان زمینه را برای حضور نمایندگان شرکت های خارجی فراهم میاورد . 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما