ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش

 

پیشنهادهایی برای شب گردی در کیش

کیش با محیطی آرام و دلنشین، جزو بهترین مقاصد تفریحی برای ایرانیان است. این جزیره امکانات بسیاری را برای گردشگران فراهم نموده تا بتوانند بهترین و هیجان انگیزترین لحظه ها را تجربه کنند. همچنین گردشگران می توانند شبهای جذابی را در کیش سپری کنند. در تفریحات شبانه کیش حتما به شما خوش خواهد گذشت.

رایگان، در شب‌های جزیره خوش بگذرانید

برای اینکه لحظات خوبی را در تور کیش تجربه کنید نیازی نیست تا جیب پرپولی داشته باشید. تفریحات شبانه کیش بسیار دوست داشتنی هستند و حس حال خوبی را برای افراد ایجاد می کنند. در این جزیره زندگی در شب نیز جریان دارد و شما می توانید با قدم زدن در خیابان، از چراغانی ها و ذوق و شوق مردم به وجد بیایید. همچنین می توانید به کنار یکی از سواحل بروید و در یک گوشه دنج بنشینید و از تماشای امواج خروشان خلیج فارس لذت ببرید.

علاوه بر این می توانید به اسکله تفریحی بروید که افراد بیشتری در آنجا حضور دارند. برنامه های خیابانی نیز در جزیره برای مسافران تور کیش برگزار می شود که می توانید در آنجا به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. به مراکز خرید نیز می توانید سری بزنید و در بازار پردیس، امکان تماشای ماکت برج ایفل را دارید.

برنامه‌ها و جنگ‌های شبانه کیش را فراموش نکنید

برنامه های شبانه جزیره کیش شامل: تئاترهای کمدی، استندآپ، موزیک، مسابقه، شعبده بازی و... جزو تفریحات کیش هستند که برای میهمانان  توسط هنرمندان برگزار می شوند. این جنگ ها در کشتی های تفریحی، داخل رستوران ها و یا در دیگر مکان های سرپوشیده انجام می گیرند. شما مسافران تور لحظه آخری کیش می توانید بلیت این جنگ ها را تهیه نموده و ساعاتی از شب را به همراه خانواده و یا دوستانتان در این جنگ ها سپری کنید و لحظات مفرح و شادی بخشی را داشته باشید.

در صورتی که شما بخواهید جنگ شبانه را داخل کشتی تجربه کنید، می توانید طعم غذاهای لذیذ جنوبی را هم امتحان کنید و گشتی در دریای خلیج فارس بزنید. همچنین در برخی از روزها کنسرت های مختلفی در جزیره برگزار می شوند که برای حضور در آنها باید گوش به زنگ باشید تا از تاریخ دقیق برگزاری آنها مطلع شوید. د ر برخی رستوران ها نیز سرو غذا به همراه موزیک زنده انجام می شود.

به سراغ جاذبه‌های تاریخی بروید

اکثر مسافران کیش را با تفریحات و سواحل آن می شناسند. اما جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی در این جزیره وجود دارند که یکی از آنها کاریز کیش است و تا ساعت ده شب پذیرای مسافران تور کیش می باشد. کاریز کیش قدمتی در حدود 2500 سال دارد. آب انبار تاریخی کیش هم در شب زیبایی چشم نوازی دارد و از معماری سنتی زیبایی برخوردار است.

شما می توانید تور کیش را از گروه تورهای کیش خریداری نمایید و از تخفیفات ویژه گردشگری بهره مند شوید. 

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

درود برشما..
امیدوارم که خدمات شما در شهرهای دیگر نیز ارایه طریق گردد..
به عنوان مثال: شهر کرمان..
با سپاس فراوان..

کمال
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما