ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل چهار ستاره بزرگ ارم کیش در میدان خیام جزیره کیش در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است این در حالی است که اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند. این هتل داراي 210 اطاق، 30 رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي هتل و 140 سوئيت آپارتمان در محوطه ی هتل می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. شایان ذکر است که سوئیت آپارتمان های هتل بزرگ ارم کیش در میان باغی از گل ها و گیاهان زیبا و نیز آبنماهای با طراوت قرار گرفته است که آرامش را در این هتل چند برابر می کند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب می باشد. فاصله هتل با فرودگاه ده دقیقه بوده و همچنین کافه کاکتوس و رستوران شاندیز در 150 متری و کافه میلاژ در 500 متری هتل قرار دارد.

رستوران های هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز (با ظرفیت 450 نفر)، رستوران رویال (با ظرفیت 450 نفر مشرف به دریا) می باشد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

برخی از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی در طبقه 8، رستوران گردان لوکس طبقه 9، کافی شاپ جام با ظرفیت 60 نفر، رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر، چای خانه سنتی با ظرفیت 60نفر، لباس شوئی، تهویه مطبوع، فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی، سالن کنفرانس 300 نفره و 100 نفره، عابر بانک، اینترنت وایرلس، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت 800 متر، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، ایستگاه دوچرخه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل بزرگ ارم کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش


 

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش 

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش


 

لابی هتل بزرگ ارم کیش

لابی هتل بزرگ ارم کیش


 

راهرو هتل بزرگ ارم کیش

راهرو هتل بزرگ ارم کیش


 

اتاق هتل بزرگ ارم کیش

اتاق هتل بزرگ ارم کیش


 

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       {extravote 51}                              

چگونگی برخورد کارکنان 

       {extravote 52}                              

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       {extravote 53}                              

کیفیت سرویس های پذیرایی

       {extravote 54}                              

ارزیابی کلی هتل

       {extravote 55}                              

نظرات (15)

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام هتل نه صد رحمت به کاروانسرا کثیف بدون بهداشت و رسیدگی کهنه و نمور اطاق ها تاریک سرویس ها کابوس پرسنل افسرده و تو گوشی های خودشون غذا بی کیفیت و تکراری و برای اولین بار تو عمرم قیمه و قورمه و خورش کرفس با گوشت مرغ رو دیدم اونم در حد رد پا،...

با سلام هتل نه صد رحمت به کاروانسرا کثیف بدون بهداشت و رسیدگی کهنه و نمور اطاق ها تاریک سرویس ها کابوس پرسنل افسرده و تو گوشی های خودشون غذا بی کیفیت و تکراری و برای اولین بار تو عمرم قیمه و قورمه و خورش کرفس با گوشت مرغ رو دیدم اونم در حد رد پا، خلاصه من سرم کلاه رفت نوشتم تا سر شما نیاد

ادامه مطلب
سعید صدیقی
This comment was minimized by the moderator on the site

ما اخر نفهمیدیم خوبه یا بده ای هتل والا

مژگان
This comment was minimized by the moderator on the site

به نظرم که هر کس دوست داره تو یک هتل بزرگ و با عظمت اقامت داشته باشه بهترین گزینه هتل بزرگ ارم هست
اونجا به علت بزرگ بودنش واقعا حس میکنی زندگی جریان داره

رضا رستم زاد
This comment was minimized by the moderator on the site

هتل ارم هتل بزرگ و با شکوهی بود
ما که راضی بودیم
مخصوصا قیمتش خیلی خوب بود

رضایی
This comment was minimized by the moderator on the site

باسلام خدمت سروران ارجمند بنده حقیر مدیر یکی از هتل های تهران هستم باتوجه به اینکه اصل و نفس هتل نظافت است از این رو به هیچ عنوان قابل قبول نیست

رضا هتل
This comment was minimized by the moderator on the site

ما در 1395/08/06 در این هتل بودیم . بهتون بگم انقدر این هتل وضع افتضاح ، داغون و خرابی داره که اصلا و اصلا قابل توصیف نیست. اول از همه بهتون بگم که سازمان گردشگری کیش کلا ستاره های این هتل رو گرفته و این هتل در حال حاضر حتی یک دونه ستاره هم نداره...

ما در 1395/08/06 در این هتل بودیم . بهتون بگم انقدر این هتل وضع افتضاح ، داغون و خرابی داره که اصلا و اصلا قابل توصیف نیست. اول از همه بهتون بگم که سازمان گردشگری کیش کلا ستاره های این هتل رو گرفته و این هتل در حال حاضر حتی یک دونه ستاره هم نداره و به یک مسافرخونه خیلی داغون ولی بزرگ تبدیل شده. ما تقریبا 6 سال پیش که رفته بودیم کیش این هتل رو دیدیم ، در اون زمان خیلی ظاهرا قشنگ و شیک بود و پنج تا ستاره داشت ولی الان دیگه هیچ کدوم از اونها نیست و تمام ستاره هاش رو گرفتند . این در حالی هست که سایتهای رزرو هتل و آژانسها هنوز میگن این هتل 4 ستاره هست. فقط به دوستان چند تا از هزاران هزاران عیب وحشتناکی که این هتل داره رو میگم :
1- وقتی میرسید دم در هتل هیچ کس به استقبالتون نمیاد که حتی چمدونهاتون رو از دستتون بگیره و باید خودتون چمدونهاتون رو از پله ها بکشید بالا و ببرید تو. این نه تنها در مورد ما که در مورد تمام مسافرها بود.
2- وارد هتل میشید اولین چیزی که نظرتون رو جلب میکنه کثیفی محیط و شیشه ها و داغون بودن محیط ورودی و لابی هتل هست. طوری که کانتر پذیرش پیچهاش کنده شده و با میخ و چسب به هم چسبوندن که از هم وانره.
3- پرسنل هیچ کدوم حتی یک لباس فرم هم ندارند و اصلا هیچکدومشون پرسنل تعلیم دیده هتل نیستند ، همه با دمپایی پلاستیکی تو هتل برای خودشون چرخ میزنند و هیچ کس هیچ اهمیت و احترامی برای مهمان قائل نیست.
4- رفتا پرسنل و پذیرش هتل خیلی طلبکارانه و بد هست. همشون میگن چندین ماهه حقوق ما پرداخت نشده و خیلی بد رفتاری میکنند. برای مثال موقع پذیرش مسئول پذیرش گفت اگه از تو مینی بارتون هرچی بردارید پولشو دوبله باهاتون حساب میکنند که فکر نکنم هیچ هتل و حتی مسافرخونه ای همچین حرفی در بدو ورود بزنه به مهمانش.
5- اتاق ما اتاق 409 و در طبقه چهارم بود، وارد اتاق که میشید موکتهای کف اتاق بسیار خاکی ، پر از رد کفش و گل که انگار یکی تو باطلاق رفته و بعد اومده تو اتاق راه رفته، یا مثلا جلوی یخچال و بعضی جاهای دیگه انگار روغن سوخته ریخته بود رو موکت و واقعا کثیف و افتضاح بود فکر کنم کلا 10 تا 15 سالی موکتهاش شسته نشده بود.
6- پنجره اتاق شکسته بود و درزش کلا باز بود و پشه و هوای گرم از اونجا به داخل اتاق باهم مسابقه میذاشتند.
7- این هتل کلا چیزی به اسم خانه داری نداره، ملحفه ها همه چرک و سیاه و بعضی جاهاش خون ریخته بود، وقتی هم اعتراض کردیم یکی با یک پلاستیک پر روبالشتیهای کثیف اومد که از توش یکی دوتا در آورد و روبالشتیهای قبلی رو عوض کرد، خلاصه انقدر رختخوابها کثیف بود که ما لباسهامون رو پهن کردیم روی تخت تا بتونیم بخوابیم فقط. و مثلا لیوان تو اتاق نبود گفتیم لیوان بیارند یک نفر دوتا لیوان تو دستش گرفت آورد حتی تو سینی هم نذاشته بود، حوله هم کلا برای 4 نفر یکدونه بود که اونهم بو میداد. کلا پرسنلش متاسفانه افراد غیر حرفه ای و خیلی سطح پایین بودند، همین که با دمپایی پلاستیکی و یک پیراهن که دکمه هاش نصفش باز بود و موهای سینش رو ریخته بود بیرون خودتون تا تهش رو بخونید که چیه.
8-توالت و حموم به شدت بوی نا مطبوع میداد،و شیرآلاتش انقدر کثیف و چندش آور بود که با دستمال کاغذی شیر آب رو باز میکردیم و انقدر کثیف بود که نتونستیم حتی یک دوش بگیریم تو این هتل چون دیدیم بدتر کثیف و آلوده میشیم تو اون حموم.
9-آب بسیار کم فشار و خیلی بوی فاضلاب میداد ، نمیدونم چرا آب این هتل انقدر بو میداد.
10- دربهاش کاملا شکسته و تیکه و پاره بود، مثلا در اتاق مارو یک تیکه آهن پشتش چسبونده بودن تا باز نشه وگرنه درب چهار طاق باز میموند.
11- در محیط اتاق بسیار بوی بدی میومد و تهویه اصلا نداشت . فقط یک کولر گازی قراضه داشت که هر از چند گاهی سکته میکرد.
12-کل اتاق یک دونه لامپ کم مصرف کوچیک و کم نو یک گوشش داشت که آدم قلبش میخواست بترکه.کلا اتاقهاش ترسناکه خیلی ، چون دربهاش هم درست و حسابی بسته نمیشه و نور بدی داره آدم رو وهم میگیره.
13- سقف کاذب توی راهروها همشون در حال ریختن بود.
14-از رستوران و صبحانه هم که کلا نمیشه چیزی گفت چون انقدر که همون یک ذره چیزی که گذاشتند کهنه و کثیفه که اصلا آدم دلش نمیاد حتی بهشون دست بزنه چه برسه به اینکه بخواد بخورشون. ظروفش بسیار بسیار کثیف بود، یعنی این که میگم کثیف به معنای واقعی کثیف رو تصور کنید، با عرض پوزش که اینو میگم انگار لیوانها رو با آب دهان شسته بودند. کلا میری تو سالن صبحانه با چندش و اکراه از همون جلوش برمیگردی.

کلا به پرسنل هم هرچی گفتیم چرا این هتل اینجوری شده همه میگفتند این هتل خراب شده دیگه نیاید، یعنی شما تصور کنید وقتی پرسنل خود هتل بگن شما چطوری اومدید اینجا شما عمق فاجعه رو تصور کنید. یکی از پرسنل گفت همین حرفهایی که میگید رو خواهش میکنم برید به مدیر بگید ، وقتی هم رفتیم پیش مدیر گفت ما خودمون میدونیم عمق فاجعه چقدره، ستاره هامون رو گرفتند ولی داریم تلاش میکنیم درستش کنیم که با این وضعی که ما دیدیم به نظرم ای هتل کلا کوبیده بشه از نو ساخته بشه براشون بصرفه تر خواهد بود. میگفتند مدیر سابق هتل شایگان رو گذاشتند اینجارو دوباره درستش کنه و از طبقه نهم داره درستش میکنند که من نمیدونم چقدر صحت داره چون اگه یک مدیر خوب و درست و حسابی داشت لااقل الان همین اتاقهایی که داره رو مدیریت میکرد که این وضعش نباشه یا لااقل بهداشت رستوران و صبحانه رو اصلاح میکرد.

خلاصه دوستان عزیز این توماری که نوشتم به خاطر این بود که شما تو این چاه نیفتید ، هتل ارم یک زمانی یک هتل لوکس و خیلی عالی بود ولی الان از عرش رفته به زیر فرش ، هیچی براش نمونده که واقعا نمیدونم دلیلش چیه که اینطور داغون شده و به این وضع افتاده، چون هر جور حساب کنی ظرف پنج شش سال اینطور نابود نمیشه یک سیستم که هتل ارم به این نقطه رسیده .

ما هم به هوای هتل ارم شش سال پیش رفتیم و یک مسافرخونه بین راهی دیدیم. البته مسافرخونه بین راهی خیلی بهتر از هتل ارمه. هتلی که یک زمان پنج تا ستاره درخشان بالاش رخنمایی میکردند و الان حتی یک ستاره هم براش نمونده و خود سازمان گردشگری کیش تور هتل ارم رو ممنوع کرده و گفته آژانسها حق ندارند رو هتل ارم تور بذارند.

خلاصه خواستید برید کیش هر جا میخواید برید هتل ارم ولی نرید مگر اینکه مثل ما بخواید برید وسط میکروب کثیفی و بوی فاضلاب

موفق باشید
بدرود

ادامه مطلب
پویان
This comment was minimized by the moderator on the site

من اسفند 89 در این هتل اقامت کردم. هیچ ایراد خاصی ندیدم به نظرم میشه 5 ستاره باشه. در ضمن من خیلی مشکل پسند و حساسم. همه چیز خوب و تمیز بود

ترانه
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من اسفند 89 در این هتل اقامت داشتم همه چیز عالی بود رفتار کارمندان عالی اتاق بسیار تمیز رسیدگی عالی ولی الان نميدونم چطوری شده چون موند مخصوصاً دوچرخه سواری خیلی سال گذشته برای من که یه خاطره خوب

مهیار
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خدمت همه دوستان
من در تاریخ 21دی 93 در این هتل ارم اقامت داشتم شماره اتاقم 627 بود و در طبقه 7ام هتل قرارداشت
متاسفانه وضعیت هتل نسبت به قیمت و ستاره هایی که داره بسیار نامطلوبه و بنظرم یه هتل 3 ستاره باشه و 4 ستاره مناسب این هتل نیست چون من...

سلام خدمت همه دوستان
من در تاریخ 21دی 93 در این هتل ارم اقامت داشتم شماره اتاقم 627 بود و در طبقه 7ام هتل قرارداشت
متاسفانه وضعیت هتل نسبت به قیمت و ستاره هایی که داره بسیار نامطلوبه و بنظرم یه هتل 3 ستاره باشه و 4 ستاره مناسب این هتل نیست چون من بنا به کارم هتل های زیادی رفتم و چیزهای عجیبی در این هتل به اصطلاح 4 ستاره دیدم و خواستم مردم عزیز رو در جریان این مشکلات قرار بدم تا انشااله تصمیم درست رو در انتخاب هتل بگیرید.
مشکلات عدیده ای داشت که در ذیل چندتاش رو که یادم مونده خدمتتان عرض میکنم:
1- برخورد نفرات پذیرش بسیار نامناسب و طلبکارانه بود که من تو هیچ هتلی اینگونه رفتار رو ندیده بودم
2- ملحفه تخت و رو بالشتی ها بسیار کثیف بود گویا حدود 6 ماه بود شسته نشده بود
3- فشار آب بصورتی بود که به سختی امکان دوش گرفتن وجود داشت
4- امکان استفاده از اینترنت در اتاق بسیار سخت بود و بعد از دانلود 15 مگابایتی یک روز کامل دیگر امکان دسترسی به اینترنت نداشتم!!!
5- سیستم سرو صبحانه بسیار نامرتب و به هیچ وجه درخور یک هتل 4 ستاره نبود بصورتی که اکثر چیزها روی میز تمام شده بود
6- قاشق ها و چنگال و... و علی الخصوص لیوان ها بسیار کثیف بودند فکر کنم یه آب فقط بهشون زده بودند من که حقیقتش دلم نیومد چیزی بخورم
7- قسمت سرو صبحانه و نهار و شام مجزا شده بود و یه سری مهمانها رو به یه قسمت ویژه تر می بردند که این بنظرم بی احترامی و توهین به مهمانهای دیگر بود
8- ساعت 2 اتاق رو تحویل می دادند و ساعت 12 میگفتند باید تخلیه کنید کم بود برای تخلیه اتاق زنگ بزنن 110 بیاد!
9- سر و صدای فن هایی که روی پشت بام بودن آسایش رو از ما گرفته بود و نمیگذاشت به راحتی بخوابیم
10- تلویزیون یه آنتن معمولی داشت و به ماهواره وصل نبود و تصویر شبکه ها برفکی و خراب بود

ادامه مطلب
alirezaebi
This comment was minimized by the moderator on the site

دی ماه ۹۳ اقامت داشتیم

محمد مهدی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
بارگذاری بیشتر ...

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما