ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نمایش گرازهای درشت اندام ،  در پارک دلفین كيش!

 نمايش گراز هاي دريايي

 از برنامه هایی که در کنار نمایش دلفین ها ، شما ميتوانيد به تماشاي آن بنشينيد  نمایش گرازهای دریایی می باشد. در تمامی خاورمیانه ، فقط دو  عدد گراز دریایی وجود دارد که آن دو گراز عدد در پارک دلفین های کیش زندگی می کنند.

مربی اين دو گراز مي گويد : من به خاطر دارم كه حدود هشت  سال پیش زمانی که دنیا و روتا را از قطب به اینجا منتقل كردند آنقدرکوچک بودند که با شیشه شیر آن ها را تغذيه يكرديم . واز همان کودکی آموزش آنها آغاز گرديد  . حرکات نمایشی از قبیل دراز و نشست، حركات موزون ، مسواک زدن، بازي با توپ ، و حرکات نمایشی داخل آب با مربیاز جمله تمزينهايي بود كه براي آنها در نظر گرفته شد . دنیا و روتا تقریبا از سن سه  سالگی وارد صحنه شدند . یکی از ویژگی هایی که در این پستانداران اهميت ويژه دارد  هوش آنهاست. میتوان به جرات اعلام كرد  که  ضريب هوشی آنها از دلفین ها هم بالا تر است. بر خلاف جثه بزرگی که دارند در آب خیلی چست و چابک هستند . رژیم غذایی آنها شامل : حلزون ، صدف و ماهی می باشد. به هیچ وجه خطرناک نیستند ، گاز نمی گیرند و فقط زمان عصبانيت  با سر و باله هایشان ضربه ميزنند که این هم تاکنون كمتر پیش آمده.

اين گونه كم ياب   یکی از ارزشمندترین پستاندارانی می باشد که در خاورمیانه وجود دارد. پس خودتان را برای تماشای اين دو هنر مند بزگ جثه آماده نماييد !!

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما