ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین نمایشگاه قهوه، چای و کافه کیش

نخستین نمایشگاه قهوه، چای و کافه کیش

نخستین  نمایشگاه قهوه، چای و کافه کیش، در تاریخ چهاردهم (14) الی هفدهم (17) بهمن ماه ۱۳۹۳ در قالب یک نمایشگاه تخصصی و حرفه ای در جزیره زیبای کیش با شرکت متخصصان ، فعالان و دست اندرکاران این صنعت برپا میگردد .  البته پیشتر نیز فعالیتهایی در این رابطه صورت گرفته بود  و این نخستین گامی است در راستای نیل به اهداف بلند مدت در این صنعت پر مخاطب و دست و پا کردن رتبه بهتر برای کشورمان.

نمایشگاه بین الملی چای، قهوه و کافی شاپ، کافه اسپو فرصتی مغتنمی میباشد برای  طرفداران و فعالین اقتصادی در حوزه چای، قهوه و کافی شاپ و صنایع مربوطه  که برای نخستین مرتبه در جزیره کیش برپا خواهد گردید . با توجه به ظرفیت  بازار جهانی چای و قهوه و  نظر به ظرفیت بکر بازار کشورمان در این صنعت  و با توجه به موقعیت ویژه منطقه آزاد کیش ضرورت یک نمایشگاه تخصی در غالب کافه اکسپو حس میگردید .

دبیر اجرایی نمایشگاه چای، قهوه و کافی شاپ در این رابطه گفته :برای نخستین بار در ایران انجمن باریستاهای ایرن (IBG)  موفق به عضویت رسمی در WCE موسسه جشنواره های جهانی قهوه گردیده است . کافه اکسپو كه قرار است این رویداد را ميزباني و مديريت نمايد به عنوان شاخص ترین  رخداد  تاریخ قهوه ایران ، سهم خود را در زمینه قهوه، در افزایش مهارت های باریستاها و همکاری  با مخاطبان بین المللی  بوسیله  یک رقابت  بین المللی ادا می کند. بدون تردید  حضور بهترین باریستاهای ایران در کنار قهرمان  مسابقات باریستا های ایران ، ستارگان جهانی قهوه، برنده مسابقات باریستای 2014 در ایلات متحده  و سر داور WCE و پوشش های خبری بین المللی کافه اکسپو را بیش از پیش به یک رویداد شاخص مبدل میکند . 

نظرات (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
لطفا شرايط شركت در نمايشگاه قهوه و چاي كيش رو اعلام نماييد

ايزدي
This comment was minimized by the moderator on the site

با تشكر از سايت خوب تور كيش بابت معرفي اين نمايشگاه مهم در كيش

دارابی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما