ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش : نرخ هتل سان رایز کیش،قیمت 4 نفر

جواد فریدون

تاریخ طرح پرسش : 96/03/31

 

پرسش : از اطلاعات جامع و مفید سایت شما تشکر می کنم، نرخ هتل سان رایز کیش برای چهار نفر بزرگسال در چند روز آینده چقدر است ؟

پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره سان رایز کیش در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار پردیس دو بوده و با مراکز خرید پنج دقیقه و با فرودگاه کیش حدود ده دقیقه فاصله دارد. هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت یک تا سه خوابه با رنگ آمیزی های بسیار متنوع طراحی شده و بیشتر اتاق های هتل منظره ای رو به دریای نیلگون خلیج فارس دارد و چشم انداز زیبایی دریا یکی از جذابیت های هتل سان رایز می باشد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش تور کیش مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل سان رایز کیش شامل : فضای سبز ، سالن ورزشی ، پارک کودکان ، لاندری ، سالن کنفرانس ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سر پوشیده ، فروشگاه ، اینترنت در تمامی محوطه ی هتل ، تاکسی سرویس ، کافی شاپ ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات ، نماز خانه و ... می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیس کیش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز را ملاحظه نمایید.

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش

لابی هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش

اتاق هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش

اتاق هتل سان رایز کیش

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما