ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش: نرخ هتل آفتاب شرق کیش,3 نفر هفته جاری

صبور

تاریخ طرح پرسش: 96/08/09

 

پرسش: سلام خسته نباشید و با تشکر از سایت شما، آژانس همکار هستم در خصوص نرخ هتل آفتاب شرق کیش لطف کنید برای 2 نفر بزرگسال و 1 کودک زیر 2 سال زمان سفر هم هفته جاری، ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل آفتاب شرق کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است و در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها بنا شده است. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 با مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد و متشکل از چهل و هفت باب اتاق می باشد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه می باشد.

همکار گرامی نرخ هتل آفتاب شرق کیش برای این تاریخ به مدت زمان دو شب برای هر نفر معادل 445000 تومان با خدمات رایگان صبحانه و استقبال فرودگاهی می باشد. هزینه نوزاد زیر 2 سال نیز فقط بیمه مالیات پروازی است.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل آفتاب شرق بازدید نمایند.

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش 

هتل آفتاب شرق کیش

رستوران هتل آفتاب شرق کیش 

هتل آفتاب شرق کیش

اتاق هتل آفتاب شرق کیش

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما