ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش: نرخ هتل آریان کیش,نرخ اطاق 2 تخته هفته آینده

محمد صالح منصوری

تاریخ طرح پرسش: 96/06/13

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب و جامع شما، در خصوص نرخ هتل آریان کیش و رزرو اطاق دو تخته به مدت زمان سه روز برای روزهای آتی ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل آریان کیش جزء یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش با امکانات رفاهی عالی و لوکس در سال 1378 بنا شده است. این هتل از لحاظ موقعیت ساختمانی دارای لابی بسیار عالی و محوطه ای مطبوع که سبب آرامش فکری میهمانان تور کیش نیز می شود. هتل آریان کیش از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و دارای رستورانی زیبا جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی نیز می باشد و همچنین دارای سالن بیلیارد و از امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت برخوردار است. 

هتل آریان کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی واقع شده است. این هتل نزدیک به میدان امیر کبیر و در پشت هتل مریم  قرار دارد و در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد. فاصله هتل آریان کیش تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه جزیره کیش ده دقیقه نیز می باشد.

هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره دیگر جزیره کیش از لحاظ قیمت مناسب تر است در حالی که این هتل از امکانات رفاهی بسیار عالی برخوردار است. این هتل دارای تقریبا هفتاد اتاق و چهل و دو پرسنل است.

مسافر گرامی حداقل نرخ تور هتل آریان کیش برای نیمه دوم شهریور ماه به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 890000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل آریان سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل آریان کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل آریان کیش بازدید نمایید.

 

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش 

هتل آریان کیش

 لابی هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش 

هتل آریان کیش

 رستوران هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

 اتاق هتل آریان کیش

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما