ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش : نرخ هتل آبادگران کیش،نرخ اطاق 3 تخته

مرتضی نجفی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/04

 

پرسش : با عرض ادب و احترام قیمت هتل آبادگران کیش برای سه نفر و یک اطاق سه تخته در همین هفته را ممنون میشم سریعتر اعلام کنید؟

پاسخ : باسلام ، هتل آبادگران کیش یکی از هتل های دو ستاره بوده و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا واقع شده است. هتل آبادگران کیش هتل ساحلی ست و دارای سوییت های مجلل و زیبا و مجهز می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره کیش پانزده دقیقه می باشد. هتل آبادگران کیش برای تفریح و خرسندی میهمانان تور کیش خود فضای در کنار دریا برای دوچرخه سواری و امکان سرو غذا از رستوران میر مهنا در نظر گرفته است.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت ها با شماره تلفن های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با کارمندان فروش درباره قیمت هتل آبادگران کیش برای تاریخ مورد نظر مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل آبادگران کیش شامل : چایخانه سنتی ، رستوران ، کافی شاپ ، لاندری ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه و غرفه ، سونا ، جکوزی ، استخر ، فضای سبز ، گشت دورن و برون شهری ، خدمات خانه داری ، اینترنت در لابی و اتاق ها ، سالن ورزشی ، گیم نت و کافی نت ، چایخانه در بام هتل و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل آبادگران بازدید نمایید.

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

راهرو هتل آبادگران کیش

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما