ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدرنترین  پایانه مسافری دریایی کشور در کیش

ساخت بزرگترن و مجهز ترین پایانه مسافری  کشور با بنای  مفید نه هزار و پانصد متر مربع ، تا پایان سال 92 در بندرگاه کیش به سرانجام خواهد رسید .

به نقل از  سازمان منطقه آزاد کیش،  این پایانه در انتهای بلوار بندرگاه، در زمینی به مساحت 7956 متر مربع  و در دو و نیم طبقه بنا میشود  . هزینه طراحی و اجرای  این پایانه با گنجایش  پذیرش روزانه سه هزار و پانصد مسافر ، یکصدو پنجاه میلیارد ریال  تخمین زده شده .

استفاده  ازامکانات استاندارد، ورودی های  مجهز و پیشرفته تردد و کنترل ، سالن تحویل بار ،  معماری به روز ,  جانمایی مدرن غرفه های تجاری  و شعب بانک های مختلف, رستوران های مجهز با دید دریا ، سالن های مخصوص  مسافران ورودی و خروجی , سیستم های اعلام حریق ، دوربین های مدار بسته و سیستم های تهویه هوشمند از ویژگی های  این پایانه مسافری است.

این پایانه که مجهز به سیستم های ایمنی و  امنیتی  پیشرفته و مطابق با استاندارد های بین المللی  است با بهره گیری  از امکانات  سرمایشی و گرمایشی پیشرفته فضای دلنشینی  را  برای مسافران فراهم می کند.

بهره گیری از شاخصه های  بومی در نمای بیرونی ساختمان , که به صورت  موج دریا طراحی شده است ، زیبایی این بنا را که با ارتفاع هجده متر در نزدیکی  سواحل نیلگون خلیج فارس قد برافراشته دو چندان میکند .

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما