ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش : قیمت هتل آنا کیش,قیمت چهار نفر ماه جاری

آرزو

تاریخ طرح پرسش : 96/04/11

 

پرسش : با تشکر از اطلاعات خوب سایت شما و امیدوارم موفق باشد، در مورد قیمت هتل آنا کیش با ناهار در همین ماه برای دو خانواده دو نفره ، ممنون میشم سریعتر پاسخ بدهید؟

پاسخ : با سلام ، هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد. هتل آنا کیش در سال 1377 بنا شده است. این هتل دارای محیطی بسیار زیبا و با طراوت و دل نشین ست که یکی از مزیت های شاخص این هتل محسوب می شود و همین مزیت جلوه ی زیبایی در شب به این هتل می بخشد که سبب می شود میهمانان تور کیش در این هتل لحظات بسیار زیبایی را سپری کنند.

هتل آنا کیش در میدان امیر کبیر واقع شده و فاصله هتل با ماشین تا فرودگاه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. این هتل دارای زمینی به مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شده و دارای 152 اتاق می باشد که هر اتاق آن ظرفیت یک تا پنج نفر را دارد.

هتل آنا کیش از لحاظ قیمت نسبت به هتل های سه ستاره کیش بسیار مناسب بوده و با توجه به سه ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل چهار ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. حداقل نرخ برای این هتل 440000 تومان شامل صبحانه _ نهار _ استقبال فرودگاهی است. قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل آنا کیش شامل :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس شبانه روزی، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آنا کیش میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آنا کیش بازدید نمایید.

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش 

هتل آنا كيش

لابي هتل آنا كيش

هتل آنا كيش

رستوران هتل آنا كيش

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما