ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فستیوال طلایی کیش میزبان گردشگران در جشنواره زمستان تا بهار

 

فستیوال طلایی کیش میزبان گردشگران در جشنواره زمستان تا بهار

 

فستیوال طلایی کیش تا پایان نوروز با ارائه تخفیف های ویژه، میزبان گردشگران از سراسر کشور است .

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، فستیوال طلایی خرید کیش که با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ستاد جشنواره ها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان از چهاردهم بهمن ماه تا بیستم فروردین با ارائه تخفیف های ویژه برگزار می شود میزبان هموطنانمان از سراسر کشور است.

در این فستیوال گردشگران تور کیش می توانند در مبدا ورودی جزیره کیش کارت های اعتباری مربوط به فستیوال را دریافت کنند و با شارژ این کارت های اعتباری در کانترهای مبدا ورودی و یا دفاتر عرضه خدمات گردشگری، ضمن خرید با تخفیف از مراکز تفریحی، پذیرایی، گردشگری و غرفه های مراکز تجاری که عضو فستیوال هستند امتیاز شرکت در قرعه کشی فستیوال را بدست آورند.

شایان ذکر است یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی کیش به ارزش شش میلیارد ریال، دو دستگاه خودروی داستر، و پانصد و نود و نه کارت خرید به ارزش دو میلیون ریال هدایای فستیوال طلایی کیش است که به قید قرعه به دارندگان خوش شانس امتیاز در فستیوال کیش تقدیم می شود.

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
کیشوندان در این قرعه کشی میتونن استفاده کنن؟
چگونه؟



پاسخ :
با سلام . بله . کیشوندان هم میتوانند با خرید کارت های اعتباری مرتبط به این فستیوال در دفاتر عرضه کننده و خرید از فروشگاه ها در این فستیوال شرکت کنند و شانس خود را در قرعه کشی و...

سلام
کیشوندان در این قرعه کشی میتونن استفاده کنن؟
چگونه؟



پاسخ :
با سلام . بله . کیشوندان هم میتوانند با خرید کارت های اعتباری مرتبط به این فستیوال در دفاتر عرضه کننده و خرید از فروشگاه ها در این فستیوال شرکت کنند و شانس خود را در قرعه کشی و برنده شدن جوایز نفیس محک بزنند .

ادامه مطلب
سام
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما