ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صرفه جویی ارزی یک میلیون دلاری در ماه، دستاورد ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش

 

صرفه جویی ارزی یک میلیون دلاری در ماه، دستاورد ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش

 

شرکت دانش بنیان همانند ساز بافت کیش با تولید محصولات بیولوژیکی و زیستی ماهانه یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، صرفه جویی ارزی ماهانه یک میلیون دلاری یکی از نتایج ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش است که روز دوشنبه برابر با هفدهم اردیبهشت ماه دکتر انصاری لاری با حضور جمعی از مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش از این شرکت بازدید کردند.

این شرکت دانش بنیان با بازسازی ساختارهای بیولوژیک و ایجاد ساختار جدید با استفاده از سلول های بیولوژیک و مواد زیستی، نیاز مردم کشورمان را به محصولات پزشکی و درمانی در زمینه های بافت استخوانی و بافت نرم در موضوعات ارتوپدی، دندانپزشکی، قلب و عروق، چشم، اعصاب و پوست تامین می کند.  

با توجه به اهمیت توسعه صنایع دانش بنیان در کشور، در این بازدید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر انصاری لاری به طرح توسعه این شرکت رسیدگی کردن تا با رفع موانع، شرکت همانند ساز بافت کیش که در حال حاضر با کمتر از نیمی از ظرفیت تولیدی خود فعالیت می کند با تمام ظرفیت محصولات خود را تولید کند و علاوه بر تامین نیاز داخل نسبت به صادرات مازاد محصولات خود که بازار پر رونقی در جهان دارد نیز اقدام کند.

شایان ذکر است شرکت همانند ساز بافت کیش به پشتوانه دانش، تجهیزات پیشرفته و کادر متخصص در زمره برترین شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید بافت های استخوانی و نرم در جهان است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما