ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سومین همایش ملی ورزش و بیماری‌ ها در جزیره کیش برگزار شد

 

سومین همایش ملی ورزش و بیماری‌ ها در جزیره کیش برگزار شد

 

سومین همایش ملی ورزش و بیماری‌ها برابر با روز پنجشنبه نهم آذر ماه با حضور جمعی از مسوولان در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در جزیره کیش تشکیل شد.

به نقل از ایرنا، دبیر اجرایی سومین همایش ملی ورزش و بیماری‌ها اظهار داشت: این همایش توسط پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پردیس بین‌ المللی کیش دانشگاه تهران با هدف تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، در حوزه ورزش و بیماری‌ ها و در جهت تأمین نیازهای جامعه و آگاهی بخشی به عموم مردم تشکیل شده است.

مهدیه آکوچکیان اظهار کرد: صد و پنجاه عنوان مقاله در محورهای ورزش و سرطان، ورزش و اختلالات متابولیک، ورزش و اختلالات عصبی - عضلانی، ورزش و بیماری‌ های ایمونولوژیکی، ورزش و بیماری‌های قلب و عروق، ورزش و اختلالات رفتاری و روان‌شناختی، ورزش و آسیب‌ های عضلانی - اسکلتی و ورزش و بارداری توسط دبیرخانه همایش دریافت شد که پس از انجام فرایند داوری توسط کمیته داوران حدود شصت عنوان مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: در این همایش دو روزه تعداد بیست سخنرانی کلیدی توسط پژوهشگران ارائه می شود، همچنین در این همایش با حضور انجمن اوتیسم ایران نشست تخصصی ورزش و اوتیسم با حضور اندیشمندان این حوزه برگزار خواهد شد. همچنین بیان کرد: مقالات ارائه شده در این همایش توسط پانزده داور برجسته علمی ارزیابی خواهد شد و در پایان در هر بخش سخنرانی و پوستر سه مقاله برتر معرفی خواهد شد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما