ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ساخت شهربازی بزرگ در غرب جزیره کیش

 

ساخت شهربازی بزرگ کیش 

 

سازمان منطقه آزاد کیش با تشکر از عوامل گردشگری در عید نوروز باستانی 96 از ساخت شهربازی در غرب منطقه کیش گزارش داد. سازمان منطقه کیش اضافه نمود ، جشن بزرگداشت از نوروز بانان بی نوروز در منطقه کیش با وجود جمعی از روسای جامعه  و صنف ها و مدیران و امام جمعه ها و گروهی از فعالان در زمینه گردشگری برپا شد.

در حال حاضر بهترین و کوتاهترین راه برای کار آفرینی در کشور موضوع گردشگری است با افزایش سرمایه گذاری ایجاد کار آفرینی بیشتر را در مدت کوتاهی در پی دارد و این موضوع نه فقط برای ما که البته برای کل دنیا اهمیت دارد و قابل توجه هست.

ایران دارای ویژگی های بالایی در زمینه گردشگری دارد و رشد در این زمینه اثرهای فرهنگی زیادی در پی دارد و میتواند از فرهنگ ملی کشور مان نگهداری کند و از حمله فرهنگی جلوگیری شود.

تا زمانی حدود چهار سال پیش در جزیره کیش فقط از لحاظ بازار ها رقابتی شدید وجود داشت و کارت های سبز برای خرید دیگر برای گردشگران جذابیتی نداشت و ما تلاش کردیم تا دورنمای پیشرفت کیش در زمینه تفریحی و گردشگری دقت کنیم تا گردشگران به خاطر تفریح به جزیره کیش سفر کنند و بعد در قسمت های دیگر مثل بازار هم حاضر شوند.

در دوره های قبل با وجود مشکلات متعدد در زمینه قطعی زیاد برق و کمبود بیش از حد آب مواجه بودیم ولی خوشبختانه در حال حاضر مشکلات را رفع کرده و دومین نیروگاه هم نیز شروع به کار کرده است و در نیروگاه دوم هجده هزار متر مکعب آب دارا هست و با گذشت زمان برای نیازهای جزیره به طور کامل راه اندازی می شود.

سازمان منطقه آزاد اضافه نمود ، در دوره قبل برای آبیاری گیاهان آب شیرین حدود هفت تا هشت هزار متر مکعب خریداری می کرند و در حال حاضر تصفیه خانه با گنجایش ده هزار متر مکعب ساخته شده تا آب های فاضلاب را تصفیه کرده و کمبود آب رفع شود. جزیره کیش در گذشته دارای پنج هزار تن گنجایش بارگیری داشت و امروز با وجود شناور های پانزده هزار تنی که دارد در آینده اسکله سی و پنج هزار تنی برای کشتی های اقیانوسی پیما و همین طور بزرگترین ترمینال بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) در حال ساخت است. باند فرودگاه منطفه آزاد کیش را پهن تر می کنند و میخواهیم باندی استانداری را داشته باشیم و قسمت هلی پرت فرودگاه مجهز کردن و امکان پرواز A380 در زمان آلودگی طراحی شده است.

در حال حاضر بخش صنعت کیش به سوی تولید و صادرات زیاد شده است و شهرک شماره شش برای کار آفرینی شهروندان درست شده است و با کاهش فروش زمین در منطقه آزاد کیش این کار باعث کاهش درآمد گردشگری و سود فراوان بر روی پروژه های مسکونی بود و سبب رشد و پیشرفت در زمینه گردشگری و دقت بر آن را برای ما به همراه داشت.

در حال حاضر شهربازی در غرب منطقه آزاد کیش و همچنین چهل هتل در حال ساخت هست و در صورت پایان یافتن هتل ها چهارده هزار تخت را به گنجایش اقامت در منطقه کیش می افزاید. سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود ، کیش در حال رشد و پیشرفت هست و ما پشتیبانی خود را از بخش خصوصی داریم و سند گفته های ما از این طرفداری و پشتیبانی چهارصد میلیارد چک برگشتی هست که ما برای رشد منطقه فشاری بر روی آن ها نداشته ایم.

کیش ایر هم در حمایت و پوشش خود منطقه هست و واگذار به قسمتی نشده و با اداره کنترل قیمت توانسته ایم گنجایش کیش ایر را هم امسال به پنجاه درصد بیافزاییم. جزیره هندورابی به گردشگری منطقه آزاد کیش اضافه شده است و این که جزایر دیگری هم اضافه شود احتمال آن وحود دارد و این باعث رشد و تعالی بیشتر منطقه ازاد کیش شده است.

در این مراسم از کناب های نظیر: درجه بندی و ارزیابی نوین اماکن اقامتی دانا و نخستین کتاب مصور آشنایی با اصول و مبانی مراکز پذیرایی نمایش داده شد و قدردانی از تمامی قسمت های گردشگری و  همچنین قدر دانی و سپاس رئیس صنف هتلداران ، بازاریان ، آژانس داران ، کلوپ داران و رستوران داران مننطقه آزاد کیش از دکتر مونسان بخاطر تلاش های بی وقفه و زحماتشان شد و همچنین قدر دانی از تمامی مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و تمامی مسئولین در خدمت به گردشگری صورت گرفت.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما