ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رضایتمندی وزیر راه و شهرسازی از خدمات رسانی و امکانات فرودگاه بین المللی جزیره کیش در نوروز 96

 

رضایتمندی وزیر راه و شهرسازی از خدمات رسانی و امکانات فرودگاه بین المللی جزیره کیش در نوروز 96

 

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در بازدید حین اظهار رضایتمندی از روند خدمات رسانی و امکانات فرودگاه کیش در نوروز 96، از تلاش های دکتر مونسان قدردانی کرد.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، عباس آخوندی سه شنبه شب یکم فروردین ماه سال جاری از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی کیش دیدن کرد.

آخوندی در این بازدید با اشاره به امکانات خوب فرودگاه کیش، زیبایی فضاها و کیفیت خوب خدمات رسانی حین اظهار رضایتمندی از تلاش های دکتر مونسان در دستیابی به این سطح از خدمات دهی و امکانات استاندارد فرودگاهی، از این میزبانی شایسته از مسافران تور کیش قدردانی کرد.

فرودگاه کیش که همیشه در حال به روزرسانی امکانات و استاندارد سازی خدمات است در نوروز 96 نیز با آمادگی کامل به مسافران خدمات می دهد. در ایام ابتدایی سال جاری روزانه صد و پانزده پرواز به صورت میانگین در این فرودگاه تردد داشتند که میزبانی از این میزان پروازها نیازمند برنامه ریزی دقیق و هماهنگ است که فرودگاه کیش در این عرصه موفق عمل کرده است.

با ورود و خروج آسان مسافران تور کیش با برنامه ریزی دقیق و استفاده از امکانات به همراه سرعت عمل پرسنل، ایجاد کانترهای راهنمای مسافر در سالن های خروجی و ترانزیت، ایجاد اتاق کودک برای رفاه مادران و کودکان، بهتر ساختن نمازخانه ها، قسمت های خدماتی و سرویس های بهداشتی، نصب تابلوهای راهنما بر اساس استاندارد های بین المللی، نورپردازی زیبا، ایجاد ایستگاه عکاسی هواپیمایی کیش ایر، افزایش چرخ های دستی، افزایش گیت های خروج به چهار ایستگاه برای پذیرش همزمان چهار پرواز و افزایش گیت وی وایکس ری در زمینه های امنیتی از جمله اقداماتی است که در جهت آسان سازی خدمت رسانی به گردشگران در فرودگاه کیش انجام داده بودند.

شایان ذکر است که در ایام نوروز تمامی پرسنل و مسئولان فرودگاه بین المللی کیش با آمادگی کامل در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش بودند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما