ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

راهنمای انتخاب هتل مناسب در جزیره کیش

 

راهنمای انتخاب هتل مناسب در جزیره کیش

جزیره کیش، جزیره ای زیبا و دلنشین، با تفریحات متنوع است که این روزها پرطرفدارترین مقصد سفر ایرانیان به شمار می رود. اما این روزها با آغاز ماه مهر و شروع مدارس مسافران کمتری امکان سفر به این جزیره را دارند. بنابراین مهر ماه و در کل فصل پاییز بهترین زمان سفر به کیش است. چرا که در این روزها، هم نرخ پرواز پایین تر است، هم هتل ها با قیمت های پایینی رزرو می شوند و هم اینکه جزیره خلوت است و مناسب برای افرادی که از شلوغی و هیاهو فراری اند. علاوه بر این نرخ تفریحات نیز کمی کاهش پیدا کرده است.

برای سفر به کیش لازم است تا هتل مناسبی را انتخاب کنید تا اقامت خوشایندی پیش رو داشته باشید. برای انتخاب هتل مناسب لازم است تا با انواع امکانات هتل های یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره کیش آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه را در تور کیش انتخاب نمایید.

هتل های یک ستاره کیش

در هتل های یک ستاره امکاناتی از قبیل دوش و توالت برای تمام اتاق‌ها، تلویزیون رنگی و کنترل برای تمام اتاق‌ها، میز و صندلی، سرویس فکس در محل پذیرش، تلفن عمومی، سرو نوشیدنی می بایست در هتل موجود باشند. همچنین صابون و شامپو نیز باید در حمام وجود داشته باشند. نظافت اتاق‌ها باید به صورت روزانه انجام شود. صبحانه نیز با دریافت هزینه جداگانه ارائه شود.

هتل های دو ستاره کیش

در هتل های دو ستاره علاوه بر امکانات هتل‌های یک ستاره، می بایست بوفه برای صبحانه و چراغ مطالعه کنار تخت خواب وجود داشته باشند. همچنین لوازم بهداشتی شامل لوسیون حمام یا ژل دوش، حوله حمام، مسواک و خمیردندان باید ارائه شوند.

هتل های سه ستاره کیش

در هتل های سه ستاره غیر از امکانات هتل های دو ستاره، سرو نوشیدنی داخل اتاق، تلفن داخل اتاق، دسترسی به اینترنت در داخل اتاق یا مکان‌های عمومی، سیستم گرمایشی در داخل حمام، سشوار، آینه‌قدی، کمد برای قرار دادن وسایل، جعبه سوزن نخ، لوازم واکس کفش و سرویس خشک‌شویی باید موجود باشد. بالش و پتوی اضافه نیز در صورت درخواست مسافر باید ارائه شود. همچنین سیستم پذیرش ۱۴ ساعته با قابلیت دسترسی ۲۴ ساعته از طریق تلفن از داخل و خارج هتل در دسترس باشد. پذیرش دوزبانه نیز در هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می بایست وجود داشته باشد.

هتل های چهار ستاره کیش

در هتل های چهار ستاره علاوه بر امکانات هتل‌های سه ستاره، لابی با سرویس نوشیدنی، بوفه صبحانه یا منوی صبحانه از طریق سرویس اتاق، سرو آشامیدنی به‌صورت ۲۴ ساعته از طریق سرویس اتاق، صندلی یا کاناپه نرم همراه با میز، لوازم‌آرایشی- بهداشتی، دسترسی به اینترنت در داخل اتاق، رستوران با امکان سفارش غذا، دسر و نوشیدنی به ‌صورت جدا می بایست موجود باشند. دمپایی در صورت درخواست باید ارائه شود. سیستم پذیرش ۱۸ ساعته باقابلیت دسترسی ۲۴ ساعته از طریق تلفن از داخل و خارج هتل نیز جزو امکانات هتل های چهار ستاره است.

هتل های پنج ستاره کیش

در هتل های پنج ستاره غیر از امکانات هتل‌های چهار ستاره، باید دربان و سرویس حمل بار، مسئول رزرو تورها، رستوران‌ها و تاکسی برای مشتریان، لابی بزرگ با تعداد صندلی بالا و سرویس نوشیدنی، خوش‌آمد گویی شخصی به هر مشتری با گل یا هدیه در اتاق، سرو آشامیدنی و غذا به‌ صورت ۲۴ ساعته از طریق سرویس اتاق، کامپیوتر داخل اتاق همراه با دسترسی به اینترنت، گاوصندوق داخل اتاق، سرویس واکس کفش موجود باشند. سیستم پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان پذیرش چندزبانه نیز از جمله امکانات هتل های پنج ستاره هستند. سرویس اتو می بایست زیر یک ساعت انجام گیرد. همچنین مرتب کردن اتاق‌ها هرروز هنگام عصر باید انجام شود.

شما می توانید تور کیش خود را از کارشناسان ما در "گروه تورهای کیش" خریداری نمایید و یا اینکه از طریق صفحه رزرو آنلاین تور درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند.  

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما