ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش: حداقل نرخ تور کیش از تبریز

لیلا

تاریخ طرح پرسش: 1398/09/20

پرسش: با سلام، قیمت تور کیش از تبریز برای دو نفر به همراه نوزاد 9 ماهه با تمامی خدمات در هتل های ایران و یا داریوش را می خواستم؟

پاسخ:

سلام خدمت شما مسافر عزیز

حداقل نرخ تور کیش از تبریز و اقامت در هتل ایران برای دو شب اقامت در این جزیره برای هر نفر در اتاق 2 تخته به همراه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و تخفیفات گردشگری 1230000 تومان خواهد بود، اقامت در هتل داریوش با ارائه ی خدمات صبحانه، نهار، ترنسفر رفت و برگشت 1490000 تومان می باشد.

هر دو هتل از جمله هتل های 5 ستاره و با کیفیت جزیره هستند هتل ایران در میدان امیر کبیر و هتل داریوش کیش در کنار ساحل در میدان داریوش واقع شده است.

از جمله خدمات هتل داریوش کیش می توان به استخر ویژه ی آقایان، سالن بیلیارد، بدنسازی، سالن کنفرانیس، لاندری، ترانسفر، کافی شاپ، ماهواره، خدمات ماساژ تایلندی، غواصی، مینی بار، قایق سواری، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی (دریایی و فست فود)، کافی نت، گشت بازار، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، مینی بار و... اشاره کرد.

برخی از خدمات هتل ایران کیش شامل  سالن بدنسازی، رستوران در فضای باز و رستوران اصلی، اینترنت، لاندری، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، استخر، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و... اشاره کرد.

 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما