ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 تور کیش 1 مرداد 1392 - هتل سارا  

 

  اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مسافرين محترم نرخهای زير نرخهای ويژه بوده و از آنجاییكه نرخ  توربسته به ساعت و روز پروازی  متغیر است، براي

 تعيين نرخ  دقیق تور  ميتوانيد  ساعت و نوع  پرواز درخواستی  خود را به همكاران ما در بخش کیش اعلام فرمایید

با توجه به اينكه تورهای كيش آژانس همه روزه در12ساعت پروازی و در هتلهای مختلف  انجام ميشود و داراي تنوع

فراوانی است ، تنها تعداد محدودی از تورها به عنوان نمونه در اين صفحه درج شده 

 اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 آنچه در مورد تور كيش بايد بدانیم :

*  تورهای کیش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجاييكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای كيش آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور كيش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تورهای كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور كيش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

   

 اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 


تور کیش  هتل  سارا - 1 مرداد 1391

  تور كيش هتل سارا

 

           نرخ تور برای                                                     2شب و 3 روز              3شب و 4 روز

 قيمت تور برای هر نفر در اتاق 2 تخته                                 320000 تومان               345000 تومان

 قيمت تور برای هر نفر در اتاق 3 تخته                                 320000 تومان               345000 تومان

 قيمت تور برای هر نفر در اتاق 4 تخته                                 320000 تومان               345000 تومان

<><><>

خدمات تور : بلیط ، اقامت ، صبحانه و ناهار بوفه ، استقبال فرودگاهی  ، 50% تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان .

<><><>

پاسخگویی و رزرو تور کیش:  88530609

 


   

المپيک و باستان‌شناسي

 

سيد محمد برازنده - در تابستان 2012 بزرگ‌ترين رقابت ورزشي جهان به نام المپيک با حضور بزرگان ورزش جهان در لندن برگزار مي‌شود. در شرق لندن و در منطقه‌اي به نام «دره علفزار سفلي» زميني نيمه‌متروک به وسعت يک مايل مربع قرار دارد که به يک پارک مجهز المپيک تبديل شده است.

 

 در اين منطقه يک شهر صنعتي فرسوده به يک پارک شهري مجهز داراي جديدترين امکانات همچون دهکده ورزشکاران، زمين بسکتبال و استاديوم المپيک تبديل شده است.

 

 اما بر اساس قوانين انگليس، ‌بايد تا پيش از آغاز ساخت و سازها تمام اموال و دارايي‌هاي باستان‌شناسي از اين منطقه پاک‌سازي مي‌شد که بر اساس آن باستان‌شناسان از سال 2007 تا سال 2009 اقدام به حفر و پاک‌سازي اين منطقه از تاريخ باستان لندن کردند.

 

 در اين حفاري که به حفر 121 گودال انجاميد، باستان‌شناسان موفق به کشف بيش از 10 هزار شيء تاريخي شدند که تاريخي بيش از 6 هزار سال سکونت انسان در اين شهر را نمايان مي‌ساخت؛ آثاري متعلق به نخستين شکارچيان و کشاورزان تا ساز‌ه‌هاي دفاعي متعلق به جنگ جهاني دوم. علاوه بر آن، هزاران مته ديگر نيز به عمق زمين‌هاي اين منطقه فرو رفت که حاصل آن کشف يک تصوير زيست‌محيطي و باستان‌شناسي با قدمتي بالاي 12 هزار سال بود.

 

 هرچند اين آثار تنها در 3 مايلي تپه‌ماهورهاي شمال شرق لندن قرار داشتند، انجام کامل اين عمليات کار بسيار دشواري بود زيرا اين منطقه حدود 5 سال پيش، جايي خالي از سکنه و کاملا پرت و دور افتاده بود. باستان‌شناسان در اين منطقه با ساختمان‌هايي نيمه‌ويران، زباله‌داني‌هايي وسيع و محلي متعلق به دپوي نخاله‌هاي مربوط به قرن‌هاي هجدهم و نوزدهم ميلادي برخورد کردند. بسياري از اين نخاله‌ها از مناطقي نزديک و توسط لندن‌نشين‌هايي که آرزوي تبديل اين مکان به محلي قابل سکونت را داشتند، آورده شده بود. بر اساس قانون سال 1844 انگليس که فعاليت‌ صنايع آلوده‌کننده همچون کارخانجات چاپ و مواد شيميايي را در مرکز شهرها ممنوع کرده بود، بسياري از کارخانجات به حومه شهر رانده شدند که اين زمين نيز يکي از اين کارخانه‌ها بود.

 

 گذشته از تمام اين مشکلات، استفاده از بيل و کلنگ‌هاي معمولي در حفر اين منطقه ناممکن بود زيرا براي کاوش در برخي از بخش‌هاي اين زمين ماشين‌هاي حفاري سنگين تنها در يک منطقه نزديک به 15 تا 30 فوت خاک را که وزني معادل صدها تن داشتند جابه‌جا مي‌کردند و پس از اتمام اين کارها، کاوش‌هاي باستان‌شناسي آغاز مي‌شد. باستان‌شناسان مجبور بودند براي اجتناب از آوار شدن خروارها خاک به داخل گودال‌ها، شيارهايي کاملا باريک در بخش‌هاي کوچک و انتهايي حفره‌ها ايجاد کنند که اين کار بسيار زمان‌بر بود.

 

 حفاري در لندن با تاريخ کهن و پيچيده آن همواره کاري سخت و طاقت‌فرسا بوده است و اين حفاري‌ها را بي‌ترديد مي‌توان در صف اين کارها قرار داد. باستان‌شناسان مجبور بودند براي مراقبت از آثار کشف شده از تجهيزات مختلفي همچون دستکش، کفش‌هاي مخصوص، عينک‌هاي محافظ و همچنين ماسک‌هاي ويژه استفاده کنند اما آن را کاري مهم با نتيجه‌اي ارزشمند اعلام کرده بودند.

 

 «نيک بيت من» از موزه باستان‌شناسي لندن و مدير اين طرح مي‌گويد: باستان‌شناسي بخش قابل ملاحظه‌اي از زمان و جغرافيا را در بر مي‌گيرد. امروز تصوير کاملا واضحي از ناحيه شرقي لندن به دست آورديم؛ تصويري از گذشته‌هاي پيش از تاريخ تا عصر حاضر. وي افزود: چنانچه اين منطقه براي ساخت پارک المپيک انتخاب نمي‌شد، بدون شک همچنان پوشيده از زباله مي‌ماند و اين بخش عظيم از تاريخ لندن به دست نمي‌‌آمد.

 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما