امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

تجربه‌ای زیبا در رستوران نهنگ سفید کیش

 

تجربه‌ای زیبا در رستوران نهنگ سفید کیش

کیش سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی است که برای گذراندن تعطیلات به این جزیره سفر می کنند. منطقه ای که میتوانید زیبایی های طبیعی، سواحل دل انگیز، رستوران های موزیک زنده، کنسرت های مختلف، تفریحات جذاب دریایی، بازارها و مراکز خرید متنوع و... را یکجا ببینید. در واقع هر آنچه از یک سفر ایده آل انتظار دارید می توانید در تور کیش تجربه کنید.

تجربه‌ای زیبا در رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید نیز یکی از مکان های پرطرفدار مسافران تور کیش است تا طعم لذیذ غذاهای جنوبی و دریایی را هم بچشند. این رستوران نمادی از موجودات دریایی این جزیره محسوب می شود و بنای زیبا و جذابی به شکل نهنگ دارد. همین ظاهر زیبای رستوران نیز جذابیت زیادی داشته که نشان از طعم بی نظیر غذاهای دریایی آن دارد. این رستوران شامل دو طبقه است که یک طبقه داخل خود نهنگ است و یک طبقه هم روی سقف نهنگ قرار دارد. گفتنی است طبقه دوم این رستوران، کاملا روباز بوده و چشم انداز زیبایی به سمت ساحل دریا دارد. شما می توانید در حال میل کردن یک غذای دریایی از نمای زیبای دریا دو چندان لذت ببرید.

تجربه‌ای زیبا در رستوران نهنگ سفید کیش

این رستوران جزو رستوران های موزیک زنده جزیره است و درست در کنار ساحل  و پشت بازار مریم قرار گرفته است. فاصله این رستوران تا اسکله تنها چند دقیقه است. هتل فارابی نیز در فاصله 5 دقیقه ای این رستوران واقع شده است که می توانید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. در رستوران نهنگ سفید غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی سرو می شود. از جمله غذاهای ایرانی این رستوران می توان به میگوی پفکی، قلیه ماهی و کوسه کباب اشاره کرد. همچنین در این رستوران ماهرترین سرآشپزها در حال خدمت رسانی به میهمانان تور لحظه آخری کیش هستند و غذاها را به بهترین نحو طبخ نموده و با سبک متفاوت و زیبایی تزئین می کنند.

تجربه‌ای زیبا در رستوران نهنگ سفید کیش

غذاهای این رستوران ممکن است کمی گران باشند اما ارزش آن را دارد که حداقل یکبار تجربه خوردن غذاهای دلچسب آن را داشته باشید. البته یکبار هم که به این رستوران بروید کافی است تا یکی از مشتری های دائمی و پر و پا قرص آن شوید.

شما می توانید جهت رزرو تور ارزان کیش با شماره تلفن 02142632 تماس بگیرید و با کمترین قیمت سفری خاطره انگیز را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

آدرس رستوران نهنگ سفید: کیش – پشت بازار مریم – نوار ساحلی

تلفن رستوران نهنگ سفید: 07647693754

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

شاندیز ونوس

صدف
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما