ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برگزاری 29 همایش در نیمه دوم سال 96 در جزیره کیش

 

برگزاری 29 همایش در نیمه دوم سال 96 در جزیره کیش

 

در نیمه دوم سال جاری تعداد بیست و نه همایش با موضوعات مختلف در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، سالانه بیش از هشتاد همایش و سمینار با موضوعات گردشگری و خدماتی، صنعتی، پزشکی، عمرانی و آموزشی به میزبانی مرکز همایش های بین المللی کیش تشکیل می شود که هریک از این همایش ها تعداد زیادی گردشگر تور کیش جذب می کنند.

در نیمه دوم سال جاری نیز بیست و نه همایش با موضوعات مختلف در کیش تشکیل می شود که از این میان می توان به همایش جانبی چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش، سومین کنگره نفرولوژی و ارولوژی، دهمین کنگره بین المللی قلب خاورمیانه، همایش جانبی نمایشگاه هرمز هلث، کنگره ام اس،نوزدهمین همایش صنایع دریایی کشور، کنگره نورواندوسکوپی، همایش شهر ایده آل، همایش جانبی نمایشگاه انرژی، جشنواره فیلم فجر 96 و سمپوزیوم فولاد اشاره کرد.

مرکز بین المللی همایش های کیش با در اختیار داشتن سالن های چند منظوره همراه با امکانات جانبی و کاملاً مجهز در فضایی به وسعت سیزده هزار متر مربع بنا شده است. این مجموعه مکان مناسبی جهت برگزاری انواع جلسات، همایش ها، سمپوزیم ها، کنگره های علمی و سایر گردهمایی ها به شمار می آید. از ویژگی ها و امکانات ویژه این مرکز قرار گرفتن در محیطی آرام واقع در نوار ساحلی جزیره زیبا و مرجانی کیش همراه با شرایط بسیار مناسب رفاهی، تفریحی، گردشگری، اقامتی و بهره مندی از امتیازات خاص و ویژه مناطق آزاد تجاری است.

این مرکز متشکل از شش سالن همایش شامل خلیج فارس، ابن سینا، رازی، ابوریحان، خوارزمی و ملاصدرا با ظرفیت های هفتصد و پنجاه، صد و ده، شصت، چهل و نه، چهل و چهار، سی و چهار و اتاق های مذاکره با چیدمان های گوناگون و متنوع، همچنین فضای نمایشگاهی مناسب، رستورانی با ظرفیت خدمات دهی به چهارصد نفر و با برخورداری از امکانات مطلوب، پذیرای برنامه های مختلف در سطوح ملی و بین المللی است.

قابل توجه است که در نیمه اول سال جاری نیز تعداد پنجاه و هفت همایش در این مجموعه تشکیل شده است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما