ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برپایی اولین سمیتئاتر مدیریت پیشرفته خدمات هتلداری کشور

 

سمیتئاترمدیریت خدمات هتلداری

 

اولین سمیتئاتر مدیریت در روز سه شنبه 2 خرداد ماه از ساعت 9 – 14 در محل همایش های  بین المللی کیش برپا شد و در پایان دوره به افراد حضور در همایش گواهینامه بین المللی شرکت در این همایش داده شد .

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود ، اولین سمیتئاتر مدیریت چیره دست خدمات هتلداری با مشارکت معاونت گردشگری جزیره کیش و موسسه علوم فنون با وجود جمعی از اساتید خبره گردشگری و برگزاری تئاتر مربوط بواسطه هنرمندان چیره دست در روز دوم خرداد ماه سال جاری در محل همایش های بین المللی کیش برپا شد.

در لحظات آغازی سمیتئاتر رئیس موسسه علوم و فنون دکتر تهرانی اضافه نمودند هدف از برپایی چنین همایشی آموزش بوده و با بهره گیری از صحنه تئاتر به آموزش بپردازیم و با نشان دادن مشکلاتی که پس از مطالعه و تحقیقات اساتید در موسسه و شرکت تبار رسیده ایم را بر طرف کنیم.  

همچنین پس از مطالعه و تحقیقات در زمینه مشکلات گوناگون گردشگری کشور ، در روزهای عید نوروز فرم پرسشنامه در اختیار گردشگران قرار گرفت  و در مورد مسائل گوناگونی از جمله بازارها ، هتلداری ، ترانسفر و ... بوده است و پس از مطالعه نتایج آن به مدیران داده می شود. هدف آموزشی از تئاتر این چنین است که صدو پنجاه نکته اساسی و اصلی در تحقیقات بدست آمده را به گونه ای مبالغه شده به نمایش در آوردند تا آموزش موثرتری را داشته باشیم.

تاریخچه برپایی سمیتئاتر در سال هزار و نهصد و پنجاه بوده و در آن زمان هدف سمیتئاتر ها در مورد دایره های سیاسی برپا می شد و از سال دو هزار و شش تا به اکنون به سمت آموزش سوق پیدا کرده و  فعالیت می کنند .اساتد در موسسه فنون و با بهره مندی از هنرمندان تلاش می کنند تا در روزهای آتی نه چندان دور بتوانند در سمیئتاتر ها در مورد مشکلات متعددی مثل حمل و نقل و بازار آموزش های را داشته باشند. به طور قطعی آموزش سبب پیشرفت در هر زمینه ای می شود .

نیما کیمیایی، مدیرعامل تیم کا آفرینی پریمیوم و نویسنده کتاب «برگ برنده مذاکرات» به راه های موفقیت در زمینه جذب مشتری اشاره کرد و گفت: هر برند برای ادامه دادن به فعالیت خود نیازمند خلق فکرهای خلاق و شگرف است. برای بالا بردن سطح کیفی و دستیابی به یک سطح استاندارد هر کسب و کاری احتیاج به عامل های از جمله: کیفیت، برخورد مناسب با مشتری و نوآوری است. وی اضافه نمود ، کیفیت شامل زیر مجموعه هایی مثل برتری در نوع فعالیت ، توجه به جزئیات ، نوع فعالیت ، فن بیان و ارتباط ، نوآوری که در واقع نوآوری به معنای اشتیاق و تسلیم نشدن است که هر کدام ویژگی های را در این زمینه بیان می کنند.

در  سمیتئاتر چهار قسمت از مشکلات هتل ها نمایش داده شد و بعد از آن دکتر تهرانی و دکتر ناصرفر به باز کردن مشکلات پرداختند و روش های حل را بازگو کردند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما