ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بررسی راهکارهای بهینه از ایستگاه های دوچرخه سواری در جزیره کیش

 

بررسی راهکارهای بهینه از ایستگاه های دوچرخه سواری در جزیره کیش

راهکارهایی بهینه جهت استفاده از ایستگاه های دوچرخه سواری با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و اداره راهنمایی رانندگی جزیره طی نشستی بررسی شد.

در جلسه که با حضور نمایندگان معاونت گردشگری سازمان، شرکت عمران، آب و خدمات، اداره راهنمایی و رانندگی و موسسه ورزش و تفریحات سالم همراه بود، مشکلات پیست و ایستگاه های دوچرخه سواری موضوع این را جلسه را تشکیل می داد.

مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مطرح شد شامل خارج شدن پیست دوچرخه سواری از استاندارد های لازم، صدور بی رویه مجوزهای فعالیت در زمینه ایستگاه های کرایه انواع دوچرخه و موتورها، تردد موتورهای شارژی در سطح شهر با وجود ممنوعیت و استقرار ایستگاه های دوچرخه در هتل ها و... بود.

همچنین در ارتباط با موضوع تجمیع و ایجاد سامانه ای مدون از طریق نصب GPS بر روی دوچرخه ها جزء پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد. در این طرح تمامی نقاط جزیره کیش از دریافت و تحویل دوچرخه ها برای متقاضی بهره مند خواهند شد.

در ادامه نامه اجرایی مبنی برعدم اجاره دوچرخه و موتور شارژی از طریق هتل ها و اماکن تفریحی تدوین گردید.

در این نشست ضرورت و اهمیت رسانه ها و صدا و سیما را جهت فرهنگ سازی و تشویق مردم به دوچرخه سواری امری مهم تلقی کردند.

در پایان این نشست نیز محمود افشار دوست سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم با اشاره بر استفاده بهینه از دوچرخه فرهنگ سازی خوبی را در جزیره کیش به همراه خواهد داشت افزود: تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با این موضوع می بایست با یکدیگر تعامل داشته و اموری نظیر مجوز و پلاک گذاری با هماهنگی موسسه ورزش انجام پذیر باشد تا در صورت بروز مشکلات این موسسه پاسخگو باشد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما