ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازگشت به رونق توسط فعالان اقتصادی جزیره كيش

 

بازگشت به رونق توسط فعالان اقتصادی جزیره كيش

سرمايه گذاران جزیره کیش برنامه های خود را جهت رونق دوباره كيش در دومين نشست فعالان اقتصادی خود مطرح نمودند.

در دومين نشست اقتصادی که با حضور مديرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد كيش با فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان كيش برگزار شد، مشاور بازرگانی مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و رييس جامعه بازاريان جزيره از تلاش هایشان برای رفع مشكلات مناطق آزاد خبر دادند.

رحمان سادات نجفی بیا بیان اینکه الگويی جهت برطرف شدن مشكلات ثبت سفارش طراحی کرده ایم و در حال پيگيری آن هستیم، اميدواريم که تصويب شود.

وي در ادامه تاكيد گفتمان بين تجار و بازرگانان با سازمان منطقه آزاد كيش را امری ضروری تلقی کردند و افزوند: در حال پيگيری بسياری از مشكلات از سوی مديرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد كيش با هدف تسهيل فعاليت های تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادي هستیم.

رئیس هیات‌ مدیره جامعه هتل‌ داران کیش توجه به حوزه  آی تی و گردشگری را رمز موفقیت و توسعه جزیره کیش دانستند و افزوند:  فعالیت و توسعه پنجاه هتل در جزیره کیش را بستر مناسبی برای جذب گردشگر خارجی دانستند.

مخملباف بیان کرد: طبق آمارهای معتبر گردشگری جهانی به ازای هر 6 گردشگر خارجی یک شغل ایجاد می شود ولی هر 60 گردشگر داخلی یک شغل می تواند ایجاد کند. به همين علت است که کشورهای توریستی جهان از جذب گردشگر خارجی به عنوان یک ابزار جهت اشتغال زایی و کارآفرینی استفاده می كنند. با وجود اینکه کشور ایران با توجه به پتانسیل های های خدادادی و طبیعی و تاریخیش بسیار ناچیز است.

جزیره زیبای کیش به جهت ظرفیت های موجود طبيعی و امکانات به عنوان یک خط ارتباطی مستقیم بین کشورهای اسکاندیناوی ميزبان گردشگران براي بهره گيری از آفتاب و دريا می تواند عمل کند.

از ديگر موضوعات مطرح شده توسط رييس هيات مديره جامعه هتلداران كيش، توسعه و به روز رسانی اپلکیشن کیش و توجه ویژه به ظرفيت های هواپیمایی کیش بوده.

در اين نشست رييس سندیکای صنایع کیش ضمن تشکر از مسئولیت پذیری مدیران ‌سازمان در شرایط فعلی افزودند: امید داریم با کمک گرفتن از نظرات نخبگان و كارشناسان و به پشتوانه همراهی بدنه سازمان و بخش های خصوصی و بطور کلی همه در هر جايگاهی به وظايفمان عمل كنيم و بهترین نحو اهدافمان را پیش ببریم.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما