ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازدید دکتر انصاری لاری از دو واحد تولیدی دانش بنیان جزیره کیش

 

بازدید دکتر انصاری لاری از دو واحد تولیدی دانش بنیان جزیره کیش

 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از شرکت های همانند ساز بافت و کیش مدیفارم دیدن کرد.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش صبح روز دوشنبه برابر با هفدهم اردیبهشت از دو مجموعه دانش بنیان همانند ساز بافت کیش و شرکت داروسازی کیش مدیفارم بازدید کردند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه ضمن دیدن از قسمت های مختلف این دو شرکت که از جمله صنایع های تک نمونه در کشور به شمار می آید و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارند با مسئولان و کارکنان این دو واحد تولیدی دانش بنیان مذاکره کرد و در جریان عملکرد، برنامه های آینده، مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

طرح توسعه، رفع معضلات و موانع مالیاتی و گمرکی، رفع مشکلات در بخش حمل مواد اولیه به این شرکت ها در کیش و موضوعات مربوط به پرسنل در مورد مسکن از جمله موارد بررسی شده در این بازدید بود که دکتر انصاری لاری در خصوص رفع معضلات پیش روی این دو شرکت به معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش دستور برگزاری کار گروه و رسیدگی داد.

شایان ذکر است شرکت همانند ساز بافت کیش در زمینه بازسازی بافت های بیولوژیک و ایجاد بافت جدید با استفاده از سلول های بیولوژیک و مواد زیستی و شرکت کیش مدیفارم در زمینه تولید هفتاد نوع دارو فعالیت می کنند.

 

بازدید دکتر انصاری لاری از دو واحد تولیدی دانش بنیان جزیره کیش

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما