ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

امید به پیشرفت چشمگیر در کیش

تور كيش هتل جام جم

 

معاون رئیس جمهور ضمن  بازدید خود از جزیره زیبای کیش اعلام نمود : در زمان مختصری که در کیش بودم امید به آینده در جزیره محسوس بود .

به  نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، علی اکبر صالحی در مراسم  افتتاحیه  هشتمین کنگره بین المللی مهندس شیمی که بعد از ظهر  دوشنبه 5 ماه جاری  در مرکز همایش های بین المللی کار خود را آغاز نمود خاطر نشان نمود  : با همت گروه مدیریتی جدید کیش تحولات و تغییرات خوبی و امیدوارکننده ای را در کیش انتظار خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این کنفرانس ضمن ابراز این نکته که  در دولت تدبیر و امید برای هر منطقه آزاد ماموریت مشخصی پیش بینی گردیده است گفت  ماموریت کیش در حوزه گردشگری ، توریزم و  تجارت میباشد.

ایشان اضافه کرد  جزیره کیش با در اختیار داشتن  امکانات و زیر ساخت های مناسب ، می تواند قطب توریست آموزشی و محلی برای نشست ها و همایش های علمی در کشور و جهان باشد.ایشان اضافه نمودند  چیزی که در حال حاضر در کشور مشاهده میکنیم  اعتماد به نفس جوامع علمی و دانشگاهی است که باعث رونق و پیشرفت روز به روز کشور گردیده است .شایان ذکر است  هشتمین کنگره بین المللی مهندس شیمی که بعد از ظهر دوشنبه 5  اسفند در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح شد  تا هشتم اسفند در کیش پیگیری میشود . 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما