ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش: امکانات و کیفیت هتل فلامینگو کیش

S

تاریخ طرح پرسش: 96/11/05

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص امکانات و کیفیت هتل فلامینگو کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی هتل فلامینگو یکی از هتل های چهار ستاره در کیش و واقع در مرکز جزیره کیش می باشد. فلامینگو کیش با مساحت 2.7 هزار مترمربع در سال 1376 در نزدیکی مراکز خریدی همچون بازار مروارید، مجتمع تجاری زیتون، مرکز تجاری کیش، بازار ونوس، هایپرمارکت، بازار مریم، پانیذ، بولینگ مریم و ... افتتاح گردید و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل چهار ستاره فلامینگو کیش متشکل از پنج طبقه ساختمان و حدود دویست باب اتاق (ویلایی و آپارتمانی) نیز می باشد. نمای ظاهری هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد. لازم به ذکر است در این هتل فضای سبزی بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های بزرگ و محوطه ای بسیار سرسبز و زیبا و دلنشین بوده که می توانید اوقات آرام و خاطره انگیزی را درکنار خانواده خود تجربه کنید. همچنین فضاهای جانبی هتل عبارتند از: دو سالن آمفی تئاتر با ظرفیت سی نفر، سالن احتماعات با ظرفیت صد و هشتاد نفر، اتاق ملاقات ویژه جلسه های تجاری با ظرفیت پانزده نفر، نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه، آسانسورهای دوازده نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره کیش، بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف نظیر مدیریت امور مالی، مدیریت پذیرش، رزرواسیون، اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی.

این هتل برای کودکان زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی کند و مناسب بودن قیمت هتل فلامینگو کیش و موقعیت جغرافیایی و ارائه خدمات در حد هتل های بالاتر از خود را میتوان از مهمترین دلایل انتخاب گردشگران تور کیش هتل فلامینگو دانست. از جمله خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش ترانسفر فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، گشت جزیره و بازدید از مراکز خرید به صورت رفت و برگشت، سرو چای و اب معدنی در داخل اتاق، اینترنت وایرلس، ناهار، سرو شام با تخفیف می باشد.

برخی از امکانات هتل فلامینگو کیش شامل: رستوران (با ظرفیت 180 صندلی)، اینترنت Wifi، پارکینگ (با ظرفیت 15 خودرو)، کافی شاپ، کافی نت، لاندری، سالن آمفی تئاتر (دو عدد با ظرفیت 15 صندلی)، سالن کنفرانس (ظرفیت 180 صندلی)، اتاق ملاقات (مخصوص نشست های کاری)، آسانسور و ... بهره می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل فلامینگو بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون 


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . رستوران هتل 


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از هتل در شب 


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما