ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین، رونق کیش را در پی دارد

 

افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین، رونق کیش را در پی دارد

 

امام جمعه کیش در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین را لازمه دستیابی به رونق اقتصادی دانست.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش در مراسم معارفه دکتر انصاری لاری به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن اشاره به حضور پانزده ساله خود در جزیره کیش اظهار کرد: در این مدت خدا توفیق داد تا در دوران ریاست سه رئیس جمهور، هفت مدیر عامل و دو سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در خدمت مردم باشم.

وی ضمن اشاره به اینکه اسلام دینی است ارزشمند و با اهداف والا، با ذکر روایاتی از پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) بیان کرد: رونق اقتصاد، کار و فعالیت، تجارت و سر افرازی مردم در دستور کار دین مبین اسلام قرار گرفته است. جمهوری اسلامی ایران نیز در همه بخش ها و حوزه ها سعی دارد در دوران استقرار نظام اسلامی کار جدی و تلاشی در شأن مردم ارائه دهد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه هدف برنامه بیست ساله مناطق آزاد دست یابی به توسعه است بیان کرد: این برنامه از سال 1384 شروع شده و بر اساس این سند باید جزیره کیش تا سال 1404 به توسعه دست یابد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به اینکه جزیره کیش قسمت اعظمی از مسیر منتج به توسعه را پشت سر گذاشته است اظهار کرد: در این مدت می توان به لحاظ قدرت، دقت و سرعت، توسعه کیش را مورد بررسی قرار داد.

علیدادی امام جمعه کیش از دوران مدیریت دکتر مونسان به عنوان دوران توسعه زیر ساخت ها یاد کرد و اضافه نمود: جزیره کیش باید برای دست یابی به رونق به سمت افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین پیش رود.

دکتر علیدادی ضمن اشاره به اینکه کیشوندان باید از مسکن مناسبی برخوردار باشند یاد آور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بازارها و حمل و نقل از قسمت هایی است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

ایشان در پایان از مدیریت خوب چهار ساله دکتر مونسان تقدیر و برای دکتر انصاری لاری مدیر عامل منطقه آزاد کیش آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما