ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

افتتاح شهر بازی پیشرفته کوروش برند سنتر در کیش

 

افتتاح شهر بازی پیشرفته کوروش برند سنتر در کیش

جزیره کیش، همواره جزیره محبوب گردشگران بوده که جاذبه های فراوانی را در خود جای داده است. هتل های متنوع، بازارهای مختلف و مراکز تفریحی از جمله عوامل جذب گردشگران به جزیره کیش هستند. این جزیره دارای مکان های تفریحی، سواحل، پارک های آبی، سایت های غواصی، شهربازی ها و... است. علاوه بر اینها، به تدریج مراکز خرید، جزایر مصنوعی و دیگر جاذبه های گرشگری در این جزیره در حال ساخت هستند.

شهربازی پیشرفته کوروش کیش نیز یکی از تفریحات جذاب و مدرن کیش است که به تازگی افتتاح شده و شروع به کار کرده است. این شهربازی از دستگاه های جدید و مدرن بهره گرفته و هرآنچه که آرزوی علاقمندان به هیجان بوده، فراهم کرده است. این شهربازی با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح برای گردشگران و همچنین ساکنان جزیره کیش بنا شده است.

شهربازی پیشرفته کوروش کیش حدود دو هزار متر مربع وسعت دارد و 80 دستگاه بازی را برای کودکان در سنین مختلف در نظر گرفته است. تجهیزات این شهربازی پیشرفته با استفاده از آخرین تکنولوژی عصر حاضر طراحی و ساخته شده اند. همچنین این تجهیزات بازی تحت استانداردهای روز دنیا راه اندازی شده اند. در ساخت این شهربازی از رنگ های جذاب و زیبا استفاده نموده اند تا محیطی شاد و مفرح را برای کودکان و نوجوانان ایجاد نمایند. کافه مجلل هنرمندان کوروش نیز در کنار این شهربازی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش می باشد.

علاوه بر شهربازی کوروش کیش، شهربازی هایلند کیش و تم پارک آبی اوشن نیز از جمله شهربازی های کیش هستند. شهربازی هایلند یک مکان سرپوشیده است که در آن می توانید شبیه‌سازی هواپیمای جنگی، ماشین‌سواری حرفه‌ای مجازی، نبرد گروهی با جدیدترین تکنولوژی واقعیت مجازی، سینمای هفت بعدی و... را تجربه کنید. در تم پارک آبی اوشن نیز می توانید تفریحات هیجان آنگیز را در دو قالب راید آرام و راید تند امتحان کنید. رایدهای آرام شامل: رودخانه مصنوعی راشین ریور، استخر دینگو، سرسره‌های کودکانه برکو، جکوزی رابو، استخر آبان، راید کودکانه چالاب و استخر نوجوانان آبتی و رایدهای تند شامل: موج‌سواری موجاب، مسابقه رالی راید، تیوپ‌سواری سه نفره آناکوندا، تیوپ‌سواری دو نفره دینگل، راید گرداب، دریاچه سونامی و سرسره مارپیچ می باشند.

در صورتی که شما قصد سفر به کیش را به همراه خانواده داشته بشید می توانید از همکاران ما در گروه تورهای کیش مشاوره بگیرید و سپس تور لحظه آخری کیش را رزرو نمایید. همچنین می توانید به صورت آنلاین تور خود را در صفحه رزرو آنلاین تور ثبت نمایید تا تنها در 10 دقیقه همکاران ما با شما تماس بگیرند. 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما