ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استفاده بیش از 162 هزار نفر از امکانات پلاژهای کیش در چهار ماه ابتدایی سال جاری

 

استفاده بیش از 162 هزار نفر از امکانات پلاژهای کیش در چهار ماه ابتدایی سال جاری

 

از اول امسال تا اتمام تیر ماه تعداد صد و شصت و دو هزار و صد و پنجاه و یک نفر از کیشوندان و گردشگران کیش از امکانات تفریحی پلاژهای بانوان و آقایان استفاده کرده اند.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، پلاژ های ساحلی کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است که از زمان پیشین پذیرای کیشوندان و گردشگران تور کیش بوده است.

در 4 سال گذشته و در دولت تدبیر و امید توجه ویژه سازمان منطقه آزاد کیش به پیشرفت گردشگری و تفریحات خانوادگی در جزیره این 2 مجموعه شامل گسترش و پیشرفت کیفی نیز می شدند تا زمانی که امروزه پلاژ بانوان به یکی از انگیزه های سفر خانواده ها به کیش به ویژه در فصل تابستان شده است و پلاژ آقایان نیز به دلیل وجود امکانات خوب تفریحی و ساحلی و زمین های استاندارد والیبال ساحلی هر ساله میزبان مسابقات جهانی در این رشته ورزشی است.

بر اساس این گزارش در مدت زمان چهار ماه از ابتدای سال 96 صد و بیست و شش هزار و هفتصد و شصت و پنج نفر از امکانات مجموعه پلاژ ساحلی بانوان و سی و پنج هزار و سیصد و هشتاد و شش نفر از امکانات مجموعه ساحلی پلاژ آقایان بهره مند شدند.

مجموعه پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره در زمینی به مساحت بیست هزار متر مربع میزبان بانوان کیشوند و گردشگر تور کیش است. برخی از امکانات پلاژ بانوان نظیر: دوش آب شیرین صحرایی و مسقف، تخت و سایه بان، غرفه های فروش لوازم شنا و بهداشتی، مواد غذایی، آرایشگاه، نقش حنا، بافت مو، زمین والیبال، زمین بدمینتون، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، رختکن با ظرفیت هشتصد و هفتاد و هشت لاکر و امکانات ماساژ وجود دارد.

به همین ترتیب مجموعه ساحلی پلاژ آقایان در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع در سواحل شمال شرقی واقع شده و متشکل از پلاژ آقایان، سه باب زمین والیبال ساحلی، یک باب زمین فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، امکانات قایقرانی پاروئی ( کانو - تورینگ ) دوش های مسقف و غیر مسقف، رختکن، اتاق ماساژ، بوفه و نمازخانه است. علاوه بر این امکانات وجود ناجیان غریق در دو پلاژ آقایان و بانوان تامین کننده ایمنی مراجعه کنندگان است.

قابل توجه است که، در بیستمین جشنواره تابستانی کیش نیز پلاژهای بانوان و آقایان به عنوان یکی از جاذبه های اصلی جزیره کیش با استقبال خوب کیشوندان و گردشگران تور کیش رو به رو شده است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما