ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پرسش: آدرس رستوران بابا قدرت کیش

نوشییین تیموریان

تاریخ طرح پرسش: 96/04/31

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران بابا قدرت کیش و مسیر آن توضیح بیشتری بدهید؟

پاسخ: با سلام، شرکت بین المللی توسعه صنعت گردشگری بابا قدرت کیش مجموعه ای تخصصی در حوزه ی گردشگری ست و یکی از اهداف آن ایجاد فضاها و خدمات گردشگری به منظور تامین اوقات فراغت و تعطیلات برای مردم عزیز کشورمان می باشد.

این مجموعه طی هفت سال فعالیت در حوزه خدمات رستورانی از شهر مقدس مشهد آغاز شده و به دلیل بهره مندی از استانداردهای مورد نیاز و برتری در کیفیت و نیز رضایتمندی مشتریان عزیز، شعبه دوم آن به عنوان سفره خانه سنتی بابا قدرت در تهران تاسیس گردیده و توانسته است به یکی از مراکز مورد اعتماد و اقبال مردم تبدیل گردد.

اکنون این مجموعه دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و به لطف الهی شعبه سوم خود را در جزیره ی زیبای کیش راه اندازی نموده است و آماده ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران تور کیش عزیز است. این رستوران در خیابان رودکی کیش در مرکز جزیره و روبروی مرکز تجاری کیش واقع شده است.

شایان ذکر است که در رستوران بابا قدرت انواع کباب های ایرانی سرو می شود و همچنین این رستوران دارای یک چایخانه سنتی بسیار زیبا می باشد که شما می توانید در آن محفلی خانوادگی داشته باشید.

 

رستوران بابا قدرت

رستوران بابا قدرت

رستوران بابا قدرت

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما